2019年7月8日 星期一

荀野

你還記得對上一次食罐頭回鍋肉係幾時?

我諗我有十年無食過出街都唔會食

最後一次食時,我記得打開罐時....內裡得一片迷惘

我除了見到荀之外仲有就得兩塊小極肥肉,唔知家陣仲係咪咁

但當時真的好迷惘

自始我同罐頭回鍋肉就不相往還但內心卻惦記著

上年我自己整五香肉丁時,記得回鍋肉其實係差不多味只係多了荀

於是一年多後我就動手自己整,身邊總會有人去茶記order丁麵、丁米、回鍋肉米等等

自己整可以止手痕又可以止口痕,仲有係可以自己整直達95%相似度,有5%係謙虛之嘛


其實肉切成片會更好,今次塊肉切唔到厚片所以切成件


五花腩肉     1斤
(最好瘦多肥少)

荀         一條或罐裝
我用罐裝炆出來一樣爽口,新鮮冬荀唔係太容易買到的


醃肉:

生抽   2湯匙

老抽   1茶匙

五香粉   2茶匙

糖   2茶匙

酒   2茶匙

薑   2片

蔥  2條


另備冰糖 1小粒


醬汁:

油    2湯匙

鹽   1/4茶匙

糖   1茶匙

五香粉   2茶匙

辣椒粉   3茶匙

做法:

將豬肉切件,再將所有醃料放入去豬肉中醃30分鐘


薑、蔥入鍋中,再加上豬肉



然後就倒入水蓋過面,再加一粒冰糖(如圖中大小)
荀我用罐裝,如果大家買新鮮的要去皮同埋切片後要灼一灼先



大火煮滾再慢炆 1小時,期間將雜質、血去"畢"走



1小時後水應該收得77、88,加入荀兜勻再煮多5分鐘


油加五香粉、辣椒粉、鹽、糖放晒入鑊



將所有調味撈勻,再開火

開火後即時將肉同荀連汁倒入,煮煮到滾即熄火便完成

*實有人想問:點解點解唔燒熱晒d油先放豬肉?
答:你燒熱油先放豬肉等於又將豬肉去爆多次,豬肉會變硬的
呢個步驟係要令調味料融化再同肉丁合二為一





Pls Follow My IG
 https://www.instagram.com/taisiu9_aubrey


/ 大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾