2018年9月19日 星期三

叉燒個 friend

打風後一日,無啦啦親朋戚友上我家吃飯

我只能夠將雪櫃儲備用盡,煮的都只係家常再家常再家常材料

包括一袋預先買定無激素雞翼,雞翼每次整都想有新鮮感

於是蹲晌雪櫃呆望幾分鐘睇下有無新idea,見到磨豉醬同海鮮醬就醒起個叉燒食譜,如是者不如整蜜汁叉燒味雞翼

食譜本身係整叉燒食譜,可以換上金沙骨變燒排骨又可以好似我咁用落雞翼之上

又本來我無打算寫食譜但出來效果個個都話好食,由於我得太少時間醃(2小時)所以用一個先煮後焗方法

如果大家有時間就醃過夜,無就參考我做法吧
無理由唔share



食譜:2磅雞翼

磨豉醬   2湯匙

海鮮醬   2湯匙

生抽     1湯匙

糖       1湯匙

酒       1湯匙

乾蔥頭     5粒

薑蔥     適量

另備

麥芽糖   1湯匙

做法:

*如果大家有時間醃就直接焗

*呢個方法令雞翼滑d唔會焗乾


雞翼洗淨抹乾水,將所有醃料(除了撈勻),再將醬料同雞翼撈勻



一碗水加薑蔥煮滾,放入雞翼煮滾後用中火將汁料煮至收乾,過程大約10分鐘



然後放上焗盤,用200度火焗10分鐘,搽上麥芽糖再焗5分鐘







大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾