2018年9月17日 星期一

撐下去

星期日經歷了心驚膽顫一日,瞓醒時已經八號風球但仍然無乜風

於是我就刷牙洗臉整早餐比兩仔爺食

就晌呢個時候我屋企變子當風位置,風就似大巴大巴摑落窗門之中

我屋食全是大窗戶,結果每當風一到我個心就離一離

仲要睇住包包唔好行近窗邊,今次真係見證大自然破壞力

今早我對面山已經面目全非............

兩日以來包包都食住同一樣早餐,就係香蔥蝦米淮山煎餅亦都係"薄撐"

質感香脆又帶點嚼勁,加上蝦米鹹鹹香香咁仲有健脾的淮山

餡料大家7可以隨意diy,可以用紫菜絲、火腿、雞肉、淮山等等

煮過程十分鐘唔使,如果你好似我咁用蝦米就早一晚浸軟放雪櫃備用

淮山又可以先你切粒粒蒸定,第二日早就可以隨時整

諗早餐最難,但難我唔到的,哼


食譜:兩件

糯米粉    6湯匙

沾米粉    3湯匙

鹽    少許

胡椒粉    少許

麻油    少許

水份   100ml

餡料:

蔥    幾條(切幼粒)

蝦米    半湯匙(剪細粒)

淮山   1/4條(切細粒再蒸15分鐘)

食譜:

將所有粉類放入盤,加埋鹽及胡椒粉加水攪勻


香蔥、蝦米粒、淮山粒加埋入粉漿,最後加麻油

平底鑊加油倒入粉漿煎至兩面微金黃色便完成


做足準備的窗,今日見到對面山景已變成滿目瘡夷


昨日大少爺午餐,佢真係恨得到食公仔麵啦啦啦




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾