2018年9月8日 星期六

荷花


話說近來宮廷劇大熱,但我居然無睇過

因為我連追劇時間都無,不過呢幾日包包病病我就無無聊聊上下台灣網睇睇

見到呢個宮廷甜點,佢絕對可以代替月餅

而且做出來又幾架勢咁,做唔難要寫返個食譜先最難

中秋我終於都有返d作為喇

其實我估我寫完個食譜都唔會有人跟住做,因為材料有豬油又一定要炸

我係寫食譜嘅人當然乜都要試做,但大家就要考慮下喇


以我一對粗手居然做到,大家都應該做得到,哼



食譜:

水油皮:

中筋麵粉    100g

紅麴粉         1g

豬油           10g

水              45ml

糖              12g



油心:

中筋粉       65g

豬油           35g


餡料:

豆沙餡          72g



做法:

先做油心,將豬油+中筋粉搓勻

再分成6份


做水油皮:將中筋粉、豬油、糖、水、紅麴粉加入盤中搓勻


再分成6份,記住無論點都要用保鮮紙包住免變乾


將水油皮攤開,然後加入油心包實


用麵棍碌平至長方型


摺三摺(如圖中向上捲),然後重複做三次


做完第三次用保鮮紙封好靜置15分鐘

呢個時候可以將豆沙餡分成6份,每份12g


15分鐘後就將酥皮打直放(企起身)


再按扁


包入豆沙餡再封口做成圓型


用刀界三刀做成 6瓣(如下圖),要界得好先會靚


油溫120度去炸,如果無溫度計就用木筷子試油溫,有小泡泡便差不多

油要蓋過面,否則唔開花



Remarks:

紅麴粉、豬油烘焙店有售

唔焗得,焗完如下圖,唔開花之餘仲變成宇宙大王咁款


其實昨晚第一次做,似中了幅射

我死唔忿氣今日下午做多次先有個靚版本

所以失敗真係成功個媽媽來的















大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾