2016年12月24日 星期六

Merry Christmas

各位:聖誕快樂!

一如以往大家應該知道我會有豐富節目?去街、整聖誕餐、開party........

但今年取消晒

由做冬當日開始包包喉嚨發炎不斷發高燒,我已經3、4晚無乜好瞓過

即使佢即刻好番都要休息多幾日,所以我就將所有節目取消

加上我同大少爺都好累,相信咁多年以來最靜寂既聖誕

只要個仔好番,慢慢見佢再回復馬騮,我就心足了

願主醫治包包!Amen

以下呢張自製聖誕咭個cupcake係我整既,上面係栗子cream,但唔寫食譜喇因為唔算太滿意呢



大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾