2016年12月6日 星期二

暴走東京 2016

大家都知…我每年都要去日本一、兩次

但去東京就唔會帶包包去,所以大少爺將去東京入貨既重點交比我

貪我即使去48小時都會幫佢辦妥,的確…我48小時內幫佢攪掂晒

今次仲有包老闆order:媽咪去日本買巴士比包包

就係咁我就同勇字行頭既朋友ki一齊大暴走

老實講:寫東京真係次次寫都可以不同,雖然大家會諗點解我咁趕都去

呢幾日出走東京係比自己放下假,同埋我都要去吸收新資訊,對工作對自己都係好既

今次住澀谷,對比下…我還是喜歡池袋


第一晚去到都淩晨,當晚又凍又餓就是但入一間食拉麵

呢間連名我都無留意,個湯比較稀,但個餃子非常好食


睡醒去食美登利,其實我好多年前開始介紹,但質素今年唔太好

感覺似壽司工廠咁,飯既質感都大不如前,刺身質素都只係平平

想食好食既壽司除了大家鍾意朝聖既築地外,不妨參考上年我去時食既 Omakase  :http://iamtaisiu9.blogspot.hk/2015/07/day-2-tokyo.html


跟住晌澀谷行街,買了d化妝品等等後就搭巴士去原宿及表參道


原本我好想買對耳環粗帶,但可能真係唔係心頭好既牌子所以空手而回


去東京必定要為大少爺去入貨

之前一家人去九州,天神分店太少款,東京大間好多又多款d



買了兩件,其中一件係聖誕節特別版,大少爺見到都開心


無可避免要食 Crepes


我個人覺得幾間都差不多的


去竹下通行,其實係為了出番JR

竹下通都係路經望下,我唔係太會晌呢度買野

朋友ki之前講過想食卡樂B,結果…行到來佢唔想食都比我推了入去,哈


老實講:即做卡樂B無乜太特別,而且個味粉太濃烈

可能我唔喜歡食薯片,但大家有興趣都可以去食的


之後去六本木,到5pm就亮燈

你置身其中會好開心,真係會好開心

還有呢個似銀河系既亮燈,不停循環做,我唔識形容,但去開就睇吧


之後去食晚餐

去Beyond BB  http://www.beyond-bb.jp/

其實係睇報導覺得有興趣所以去

呢間食黑毛和牛 我今次食既10 course 8000yen+10%



大廚會拎不同牛肉部位去同你講解,有英文翻譯的

咁你自己選擇要乜部位,佢有寫價錢但其實套餐個價已經包埋

當初叫set無寫有乜食,要每一道送來先知


第一味:火炙牛肉壽司


呢個沙律係有機種植,初初見到乜都無食"生勾勾"既蔬菜有點猶疑

不過…點了岩鹽後覺得都唔錯啊!估唔到生金菇係幾好食,哈


再上就係迷你漢堡,有塊脆芝士跟

佢會教你收塊芝士夾入漢堡一齊食,都幾好食的


呢個燒牛肉既牛肉配上特製醬汁

服務員會將蛋黃撈埋個汁同蔥粒,咁牛肉就沾上醬汁食

配菜個脆薯絲撈埋好好食


牛仔腸,配蛋及芥末籽

牛仔腸我一向無乜好感,但呢個佢煎到外皮脆脆再配個蛋食係好唔錯既食法


呢個就係我同ki揀了既牛肉

配上三款不同薯蓉,牛肉配鹽最好食




瓦片燒綠茶蕎麥麵

比我想像中好食,我本身唔喜歡食soba,但佢將個麵烤得脆脆



再燒個牛肉片等牛肉既肉汁沾上麵上再配Soba汁


好食啊


反而…甜品就一般啦

總括來講…你喜歡食牛肉,有時間慢慢食一餐係唔錯的

第二日先去上野公司,每次旅行我都會搵一個公園去比自己行下

但不好意思,今次太趕影完相就要走了




好靚好靚








之後去行下




行過海鮮檔附近有食丼既地方,見到個樣都ok就試下


生蠔 500yen一隻

可能係季節既影響,佢新鮮個鮮甜度不足,海水味則濃


我要呢個係蟹腳海膽魚子丼

都唔錯,但可能剛開鋪飯底太熱了,味道都合格

2300yen算係咁啦


之後去了玩具博物館買車比包包,再去0101行



買了呢對港 Ankle boots,佢好舒服

日本造既鞋內有軟墊好舒服,呢個係我想講既重點


今次無時間去新宿,但呢間0101有甜品店,食埋先


去我最愛池袋,如果要行街一定池袋


池袋站北口有呢間專門店,我又去掃比大少爺


近來新口味!


我買了5份,保存期好短,大家要留意啊


不能唔去 3 Coins,掃走一堆家品同聖誕裝飾





不得不提,去 sunshine city行時走入反斗城,原來呢間好齊全

上年我去東京特登去四谷丁間包超店買,但原來池袋呢間反斗城也有啊



包包有部 balance bike,下個旅程去九州買呢個比佢




行了兩個鐘咁上下,食埋晚餐就返澀谷拎行李走了





今次個飯卷燒得唔夠,做成浸湯後有點黏,無之前兩次咁好食


我買了好多雜物,但無法一一影相,有d for食譜既都唔可以出鏡住

但呢個鎮痛貼好有用,日本d枕頭太軟令我膊痛,貼一晚就ok了


每次去都買,今次d款都無乜太大分別呢


今次快閃遊完結,期待明年一家三口再戰九州

多謝收看





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾