2016年9月28日 星期三

檸來檸去


打唔成風焗到一個點既天氣好難頂,又焗又熱

無可否認天氣係乾燥的

之前我用檸檬同蜜糖浸或了檸蜜,預備方便沖來飲

又忍唔住手整檸蜜排骨

那個大少無論何時何地問佢想食乜,佢都只會答:排骨

實在太悶人既答案,好唔想又再蒸排骨,突然諗不如用個檸蜜整排骨丫

因為檸蜜有自己既味道,所以排骨醃法唔能夠用太多唔同調味料

於是我就咁用鹽、少少糖、小小小小生抽(可以令排骨整出來帶少少色)、生粉去醃

個檸蜜就用水開完後加少少生粉

做出來效果好好,個排骨煮之前再上多次生粉,咁用大火去煎就有呢個效果

其實用明火去煮蜜糖要好小心,我就先煎脆個排骨後,再回鑊,倒入檸蜜汁用小火兜勻就上碟

你睇佢個樣幾咁靚,仲帶有酸酸甜甜味呢~




食譜:

排骨    $30 (我都唔知幾重)

醃料:

鹽    1.5茶匙

生抽   半茶匙

糖     1茶匙

生粉   1湯匙

將排骨同所有醃料撈勻

檸蜜汁:

檸蜜   3湯匙

水  2湯匙

生粉   1茶匙

檸檬皮   少許

將汁料所有材料撈勻

做法:

排骨煮之前再額外加生粉撈勻,熱鑊熱油好熱好熱落排骨,煎香及轉色後再反另一面

當排骨煎好後就盛起備用

用另一隻乾淨既鑊,不用再加油放入排骨回鑊,倒入檸蜜汁後用慢火煮至收汁就可以上碟

檸蜜從何而來?

預備1至2個檸檬,然後用生粉將檸檬洗淨

然後抹乾表皮既水,跟住就切片放入玻璃樽,跟住倒蜜糖至蓋過檸檬面

放入雪櫃下晚後可以用得,可以加水做成檸蜜等等

*唔好問我可以放幾耐,我每次只會做小樽,用完就再整唔會擺好耐的












大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾