2016年9月19日 星期一

唔係游水既魚

中秋節過得好開心,開心到過完中秋開完party後就病了

把聲同Sammi同步失聲及走音

不過情緒上我仍然好hyper

以前中秋節除了感覺孤單之外就再無其他感受,我同大少爺過時過節都係兩丁友

煮得更多更好都又係兩丁友,而家多了個臭包感覺好不一樣

至少…食完飯因為佢我會好想去公園、帶佢去感受中秋節

今年仲有兩個朋友陪我哋玩,第二日就開個小小型即興gathering

即日諗d好簡單既食物至在開開心心食餐飯

唔知點解當日我不停想整呢個,又記得Logon有魚仔模賣

於是上網search下做法就整得到喇

呢個叫五柳仙斑又係齋鋪好hit既芋頭魚


食譜:

芋頭    半個

澄麵粉    40g  (雜貨鋪)

滾水   40ml

鹽    1/2茶匙

五香粉   1/4茶匙

汁料:

五柳絲    1包(雜貨鋪)

茄汁     3湯匙

白醋  1湯匙

糖   1湯匙

鹽    少許

生粉   1茶匙

水   30ml

做法:

芋頭蒸30分鐘再壓成泥,加鹽及五香粉撈勻


澄麵粉加滾水攪勻做成熟澄麵


將熟澄麵加芋泥用手搓勻


搓勻後就係咁樣,然後可以吸模


吸成魚仔樣,你買到大模可以用大模、否則好似我咁做mini版,咁就可以炸架喇


我會做定個醬汁先炸魚

五柳絲放入鑊,然後將醬汁材料撈勻煮滾就可以了











大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾