2015年5月18日 星期一

天巢法國餐廳 Robuchon au Dome


  澳門之旅最後一站,亦係我引頸以待既一站

天巢法國餐廳  Robuchon au Dome

法國菜令人欣賞既地方係做得好細緻、每一項即使係微細既項目都會好細緻咁去做

做好既法國菜功架好重要

亦因為咁細緻,所以食法國菜分分鐘要用多一倍既時間

但諗落都好正常,人家用最好心機去煮餐,總要每個細節都要細心品嚐吧

這個世界最現實係…人家咁用心去招侍你,你都要用心去領受,所以花點時間都值得

天巢法國餐廳既午餐,當然價錢以品質環境及米芝蓮三星餐廳來計4個course $698係唔算貴了

四個course包括:

Menu Plaisir $698

Appetizer/頭盤

Soup/湯類

魚類或肉類

芝士或甜品

咖啡或茶伴經典糖果

踏入餐廳必會想影既鋼琴 


呢個swarovski水晶裝飾其實係有故事的

呢個設計就係參考女孩子著傘裙既姿態

亦因為呢個概念,所以感覺優美的



先來麵包籃,話就話唔好食咁多留肚

呢度既baguette係無辦法令人忍到

而且配上自家製既鮮牛油,我幾乎將人家既牛油吞掉



牛油是這樣取出來的


我喜歡鹽味牛油,這個牛油是陷阱,令人甘心墮入陷阱的,哈


先來開胃既凍湯

薄荷青豆凍湯配牛奶及蕃茄啫喱


頭盤:

白蘆筍配酥脆慢煮蛋及檸香荷蘭醬(魚子醬另加$280)

個脆蛋面加上脆薯絲,再配上荷蘭醬汁



出面酥脆既薯絲配上裡面仍然係流心既蛋,加上微酸既荷蘭汁

當然鹹香既魚子醬令個蛋更多一個層次

呢個好好食,我好鍾意,但亦諗唔到點做到既一個菜式
 


煙燻鵝肝及朝鮮薊沙律配陳年帕米森芝士

朝鮮薊即係雅枝竹,本身帶有小小酸既再配滑滑既鵝肝

鵝肝煙燻過,但仍然嫩滑

其實煙燻或許唔太高溫,但熱力仍在,火候時間也要配合先會香而唔過火



         湯:法式海鮮濃湯佐香脆蝦


                                   


脆米包著蝦肉,沾些海鮮湯一齊食,香脆之中帶有海鮮湯濃郁




主菜有7款選擇,剛好7個人就可以每款都叫

我無每款都試,所以其他既味道由其他食友去寫

但上菜時見到每款都做個精巧,大家可以睇下相參考下呢



香炒田雞腿伴義式麵糰生菜汁及苦艾酒



法式帶子配海藻黃油, 意式燴飯及海鮮露




慢燉日本和牛頰肉伴紅味噌及嫩煮時蔬

呢個係我揀既主菜,和牛臉肉用慢煮既方法去做

肉質軟滑但唔會散

雖然呢個肉膠質未算太重,但仍感滿意

個汁就係精華再配上菜蔬,可以平衡肉類既膩感

 西班牙伊比利豬肩肉伴青蘋果,花生及香脆玉米餅



                                                            香煎法國鴨胸肉伴西柚蓉及嫩青


日本和牛及香煎鵝肝迷你漢堡伴焦糖燒燈籠椒及薯仔梳乎厘

新增說明文字


                                               香烤鱈魚配蘿蔔泥及法國黃酒羊肚菌




不得不提呢個配菜,係薯蓉

將薯蓉做到如此滑,並非易事,即使好飽都必定要食的




來一個大合照


 甜品時間:

可以選擺甜品或芝士

好友Isaac揀了芝士,噢…部芝士車一推入我們坐既VIP room

整間房都彌漫著芝士既鹹香

咁多款點揀好?


配上一籃麵包與餅乾

甜品車來了,選擇困難症又出現


st honore cake,個puff包住焦糖cream,配上酥脆十足既酥皮

好食到不得了



呢個檸檬撻都好好食

酸得來唔會太搶,蛋糕面既meringue無想像中咁甜

做meringue其實要煮個濃糖水再加打白打成

要打得起,就要更多既糖,所以一般馬令係好甜

但呢個馬令唔太甜,但又打得起,當然人家是大師實有更好既方法


以為甜品已經完?

仲有既係令人更加難抗拒既 petit four

每一款都係精美既法式小甜點

將配咖啡既小點做成一部車咁多款,實在壯觀的



我最鍾意小軟糖,其他甜點交比食友了

謝謝新葡京酒店招待,讓我有一個舒適又飽滿既旅程

叉足電帶住愉快心情回家,回到家後包包與我久別重逢給我甜甜擁抱

一個心靈的petit four






大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾