2015年5月19日 星期二

十個脆


話說包包食麵包都一段時間

但我係上星期六先發現我個仔怕芝麻

上星期我無時間整包,就買了一個有芝麻既豬仔包比佢食

我坐晌旁邊不斷撕麵包比佢,發現佢好用力掉走麵包

於是我同佢講:唔好浪費,你掉落地邊有得食

因為咁我就望住佢,當我撕一塊有芝麻既比佢時,佢臉色一變時時掉

但當只係白麵包時,佢就食

為了進一步測試,我用有芝麻既麵包外皮不停咁去掂落佢個身

佢E哇鬼叫!當然咁好笑既情景我拍低再開心share比親朋

但大家回覆係:包媽媽,你好變態

哈哈!

為了補償比媽媽戲弄,媽媽親自整包比佢食

呢個意大利麵包條如果比BB,就焗一次,佢係香軟既麵包

如果大人食可以加芝士、芝麻,再低溫焗一次,就係脆到不得了既麵包條

咁就大人小朋友都可以一齊食



食譜:fr車人

高筋麵粉         250g

酵母             5g

鹽              5g

糖              5g

牛油               35g

冷水         150ml

高筋麵粉,加酵母撈勻,加入鹽、糖、同冷水搓成糰

然後加入牛油,搓至光滑有彈性

蓋上濕布發酵45分鐘

*如果用麵包機搓,餘下部份就跟住做

取出排氣搓圓,靜置鬆馳15分鐘



將麵糰碌成長方形,再切長條形




再搓成扭條形


用水噴一噴表面,然後灑上芝麻及芝士,再靜置10分鐘

用220度焗15分鐘

*如果要做脆條就等第一次焗完放涼後,再用120度低溫焗15至12分鐘




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

2 則留言:

  1. 哩個做小食唔錯呢~大人細路都啱^^

    回覆刪除
  2. 我個仔(兩歲) 都唔鐘意芝麻或紫菜碎架, 因為佢覺得係污糟嘢 XD

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾