2015年5月6日 星期三

黑麻麻

做食譜既人,屋企通常都收埋好多粉

呢類粉去黃石碼頭,無人肯交收既

通常粉既份量唔多,等同雞肋食之無味棄之可惜

於是就要想辦法滅粉

今次純粹滅粉所以整既,佢係麻糬

做法諗唔到咁簡單,又滅去我既糯米粉、太白粉同黑芝麻

重點:呢個食譜做出來好好食,好Q

如果我令你買了太多粉,我願意一力承擔去share多d 滅粉食譜!哼


食譜:

糯米粉             150g

太白粉              1湯匙

糖                      2茶匙

水                       200ml

另備:

黑芝麻             半碗

糖                  2茶匙

做法:

將糯米粉、太白粉、糖、攪勻



倒入玻璃盤中,蒸12分鐘



用個保鮮袋搽小小油,放入糯米糰,撻佢十幾二十下

咁做個糰會更加有彈性

分成小份,沾上黑芝麻粉


黑芝麻炒香,加糖放入攪拌機打碎

就可以沾上麻糬喇!如果喜歡花生味就用花生

植入式推廣:我當然用Fissler多功能攪拌器去打啦!哈~





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

1 則留言:

  1. 你哩個食譜出得好合時呀~~我啱啱諗緊點滅粉呢^^

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾