2015年5月16日 星期六

安琪兒 Angela's cafe

第一次去澳門的"安琪兒"  Angela's cafe

從前去澳門,大家都會去食地道食物例如…蝦子麵、雪糕三文治、豬扒包等等

到現在大家都可能去食Fine dining,但當想坐低食件三文治飲杯咖啡時就毫無頭緒

今次過澳門就去澳門八佰伴百貨公司既 Angela's cafe

晌百貨公司裡面,但經常都會滿座,三文治的確係繁忙都市人最好既良朋

呢度三文治除了menu上既款式,仲會有自選三文治



首先來既係…經典 “羅賓” 開面三文治
呢件係我最喜歡既,香港有些三文治店會叫佢:魯賓
除了面層既芝士,燒牛肉外,仲有一層酸菜
有時午餐諗唔到食乜,我都會買份Reuben sandwich食
情有獨鍾呢



鵝肝牛油菠蘿包
其實當時聽到鵝肝牛油就覺得好吸引,但原來個菠蘿包做得唔錯
個包質感鬆軟,但包內組織綿密,唔會因為發酵過度而空心
鵝肝牛油雖然唔係出面既牛油咁厚,但因為有鵝肝成份油份仍豐盈
多了一個層次感




 豬扒包,久違了的豬扒包

澳門既豬扒之所以好食,就係醃豬扒既香料

呢個香料多層次,就係讓豬扒包出名既因素

好多年無食過豬扒包,有再度重遇你既感覺





美國芝士焗黑淑牛肉法國包...

呢個又係用我最喜歡既黑椒牛肉



呢個自選三文治,咁多材料都係 MOP95

通常自選三文治都會令人失控,望番呢個三文治,佢豐富既外型都已經睇見開心

 牛角包配:

挪威煙三文魚片

巴馬火腿

美國車打芝士

蜜糖芥末汁

美國生菜

蕃茄片

青瓜


當你認為叫個沙律可以簡單一點

呢個廚師沙律絕對唔簡單


得戚熱狗

那個酸瓜醬的確能令隻熱狗變得更出色




呢份係特色公司三文治,比一般公司三文治更加大堆頭呢



八大奇景

天氣越來越熱時,我就會諗番起呢個甜品

裡面有八球雪糕,加上西瓜

其實當佢上桌時,週圍既人都會真係覺得佢係一個奇景呢



我點了咖啡雪糕配凍朱古力



當落船食完一個豐富既午餐後,就去酒店check in

自從包包出世後,我能夠擁有既空間就越縮越細

今趟去澳門除了tasting(可算是工作既一種),就係可以有一個自己空間去沉澱

所以呢趟trip我最希望可以舒舒服服咁休息

上房check in後…發現房間有點唔同,色系柔和了


房間既浴室有Jazzuci及桑拿

可以睇住電視用jazzuci係好爽的,亦都可以讓我完全放鬆呢










大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾