2010年10月9日 星期六

日與夜@Tubino


與你約錯鐘點 命運都改編.....

自從我同呀妹一齊去修甲,發現一間意大利餐廳Tubino後
就好似癲左咁
不停想去食-->  Click here

先後有幾位朋友例如呀茄慶生、呀mee都去試過

然後敗家仔聚會將會去

呀妹不停約朋友去

連大少爺都被感染,上兩星期約我去食晚餐

無錯!我係要約既,咪比大少爺以為我已經係垂手可得架!哼~

晚餐我無帶相機用手機影,比較暗

但我可以話你知...呢間餐廳個羊架無得頂、龍蝦湯必叫、仲有個帶子都無得頂

個帶子係用炭火烤,有陣烤既香味

當晚我要個鱸魚配大蜆,大少爺要乳鴿墨汁意大利飯

而我更食到個意大利甜品,有點似盆栽既Tiramisu,又係好似雪糕咁

呢晚食得好開心,仲飲意大利香檳同意大利飯後酒

飯後酒叫grapper,當你飲時頸會好暖、然後變涼,有陣花香,係清理口腔既味道




跟住早幾日約呀妹diana去街,又係去tubino lunch

今次坐樓下,都幾好坐

其實我愛上既原因係食物好味,同埋感覺舒服




今次叫set lunch
有3個course
湯…黑松露菌湯




main course…羊架、大蝦墨汁意大利飯


好驚喜…羊架一樣份量,但價錢只係$128一個set







甜品

Set lunch價錢平,但兩個人去就會有3件甜品




今次我飲…熱薄荷茶,愛上!我下次一定再飲

set lunch價錢$80~$128,我地今餐連加一只係$249咋




呀妹杯咖啡




download呢個 app "Perfect balance",又攪到日日夜夜都玩

佢要用腦力去玩既,都叫益智丫

都唔算玩物喪志丫

我仲玩晒80個level有 Diploma,哈哈

日與夜都玩、日與夜都tubino、日與夜都癲左

與你約錯鐘點 再邂逅是哪天~~~~~~~~~~~~~~~












Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾