2010年10月13日 星期三

一起走過的日子(附食譜)


從來無諗過....

估唔到一直包容我...好多食物

默默為我付出

晌呢個BLOG久唔久都會提起既.........雪櫃

壞了

最慘係我裡面有好多野
你諗下一個人午餐好多時都只係摷雪櫃組合而成
裡面有好多野都一下子唔要得

仲有…我想要既型號,唔係去買就有
要等運到,真正等佢運到香港

嗚~沒有雪櫃的日子 怎麼過???

當天一起不自知
分開方知根本心極痴
有你有我有情有生有死有義

只想解釋當我不智
如今想傾訴講誰知
剩下絕望舊身影
今只得千億傷心的句子

紅油抄手既雲吞係琴日即時煮得切既食物




紅油抄手醬汁做法

紅醋.....2湯匙

花椒油  1湯匙

麻油       少許

生抽       2茶匙

糖          1茶匙

蒜蓉      少許

撈勻就可以配雲吞

我知…我知實想問乜係花椒油

看圖吧!各大超市有售

我而家去睇雪櫃喇!BYE












Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com





沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾