2010年10月5日 星期二

美中不足(附食譜)


無錯!我要趁未開始寫新書之前,努力去玩煮飯仔

我好愛食crepes,又試過自己整幾次

每次都唔太滿意,um...

但今次就幾好!

平時一定揀甜味,夾雪糕呀、夾香蕉呀、夾cream呀…

一直唔接受鹹味,但上次試過夾吞拿魚沙律,發現別有洞天<---哈…呢個形容詞我第一次用

原來係可以既呢!所以今日既午餐我都整鹹味

有雞蛋、吞拿魚、生菜、BB沙律醬

丫…想講…烚蛋時,凍水落蛋,直到水滾,然後熄火焗熟

隻蛋黃就會軟身d,顏色都靚d架!

不過…我貪心希望香dd,塊皮有焦色

實在美中不足................

願你先撇下我 
未到結束便離座
留低最燦爛的花火 
來日你安穩的共兒孫看著銀河
萬天的星火..... 想得起我麼
下半生各自過.... 停在記憶外留座
懷中有過盛開花朵 
除掉結果.......... 其餘得到過 ....................
期盼你故事到結局 
常記掛那美中不足 
會是我


食譜:約2件

麵粉   45g

粟粉    5g

奶       60ml

糖       2茶匙(如做甜味可以加多2茶匙或自己喜愛甜度)

牛油溶液  1茶匙

做法:

將所有材料撈勻,過篩隔走粉粒

平底鑊塗一層薄薄牛油,剛剛好就足夠,慢火煎熟再反另一邊煎一陣

唔可以整得厚,否則一凍就會實








將你地add為blog友咁你地留言就唔需要再輸入水蛇春

如果想我add你,你就留言比我啦!

咁以後留言就可以唔駛為抽水蛇春去煩惱囉

Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾