2010年10月15日 星期五

玩味醂(附日式甜蛋食譜)


哈!估唔到咁快又見,因為我癲咗

玩味醂玩得高興得滯

今朝一早起身去買日式甜蛋既鑊

個鑊仔$10,唔知玩得幾多次,但都夠令我發癲

因為我想整日式甜蛋好耐,見支味醂咁大支,點都要試

而且我一向話做就做

我上網睇食譜,睇左好多終於參考左d

食譜唔難,但做法睇文字解釋睇到頭暈,最後都明

當然要分享下啦!

大滿足既日式甜蛋,雖然整得唔完美,因為有一層比較深色啊

但味道就成功






吉之島$10店有售

雖然知道唔耐用,但用來滿足下自己

$10無奶油唔買架嘛!




食譜:(做到兩條)

雞蛋  5隻

味醂  1湯匙

糖       1茶匙

鰹魚汁  130ml(鰹魚汁晌吉之島、Sogo、city's super超市有售)

鹽         少許

做法:看圖吧!

首先,晌鑊掃一層油,剛剛夠就可以,全程用慢火

倒蛋漿煎到8成熟




卷起熟既蛋皮,卷到鑊既另一邊,輕輕壓實靜置

然後晌另一邊再倒蛋汁




當另一邊既蛋汁8成熟時,反方向卷起




如是者重覆做,直至成型




Done~放涼後切件

每層都要壓實,就會靚仔d







Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾