2010年10月1日 星期五

妙答


今日國慶

朝早起身睇到"東成西就",呢套戲我每次都笑到癲

真係好癲既一套戲呢

跟住同大少爺去飲茶,但無行街

因為…表弟先生同忌廉bun表妹來食飯啊

每次佢兩個嚟,我都會好期待

好鍾意煮嘢比佢兩個食

晚飯期間我好似舅母上身咁同表弟先生講:你食多d菜啦

表弟先生答我:平時我食好多菜架!

我望住佢,佢再答我:巨無霸裡面有菜架!

呢d咪激屎囉!表弟先生經常同我妙問妙答

口水雞,表妹鍾意食雞,每次都煮雞比佢食




表妹又係好鍾意蠔仔粥呢




我新歡…胡椒餅,今次勁多胡椒呢

個餅都包得有進步,同埋好夠酥啊




叉燒,今次塊肉太瘦,有點um

呢個係同我中秋晚飯個燒排骨同一食譜,Click here




今次忌廉bun表妹買甜品,係千層pan cake呢

呢個栗子味

To:呀表弟先生,你好plan下我地個小旅程喇!








將你地add為blog友咁你地留言就唔需要再輸入水蛇春

如果想我add你,你就留言比我啦!

咁以後留言就可以唔駛為抽水蛇春去煩惱囉

Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾