2008年8月16日 星期六

Lost 後感


我終於收到呢本手做書

晌書展限量發售100本全部賣晒

收到既時候我的確有d興奮感覺

介紹(文字輯錄Joycelyn):手製之作, 封面由designer Rachel逐本stamp再加上黃色膠紙而成.

心水清的朋友可能會發現封面的英文字除了構成"LOST"字,還可組合成"FOUND"




我寫既…Lost後感

呢個係特別版,特別加我blog條banner送比我




雖然所有文字我親手寫,但每次睇番自已寫到爸爸果段

心中都不其然有d抖顫


 


本書集合多個創作人,內容有相、圖文或文字

photo copy :joycelyn




最鍾意左手邊唱作人馮穎琪果part文字與圖畫

介紹(文字輯錄Joycelyn):唱作人Vicky (馮穎琪)一身兼多職, 還要湊bb, 天天撲滅大大小小火頭. a yip的插画傳火地表達了她的跳火圈「功架」

右手邊亦係我喜愛之一:Mary (李挽靈)的作品 - 心思慎密的Mary不但包辦每頁的手寫字和相片

圖片好靚  photo copy :joycelyn




本書其中一part丟失不了…阿婆

文中提及一隻歌 :Sinead O'Connor - Nothing Compares 2 U

係一隻我好鍾意既歌,我好鍾意Sinead O'Connor


晌Lost本書中的自我描述

大少奶...無定向、飄忽,別人歸類於【寸】的人,有著瘋癲氣質令人哭笑不得。將自已的缺點與歪理炫耀成為【性格巨星】。正所謂糯米治木蝨,甘願變成丈夫的木蝨

多謝Joycelyn比呢個機會我參予呢本咁型既書

當我自已本書仍然試版式的時候,已經一嘗有文字作品出現書展

我本書 coming soon,正在試版式中

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾