2008年8月8日 星期五

迎奧運@Harlan's (另加funky dance資料)


今日又食Harlan's,全因佢屬於我最喜愛餐廳
我同呀妹、烏GG一齊去食Lunch
味道依然深得我心呢!




自助頭盤,我哋三個一致認為款款精美
我覺得雖然頭盤唔及真正自助餐款式多
但佢每款都好好味,已經足夠,重質不重量







沙律菜除咗romaine ,仲有endive、arugula





主菜:我今次揀食魚

下面既汁用mussels同蔬菜燉成既,魚係烤既




呀妹diana同烏GG食春雞,個汁係用芒果粒做好好味




甜品:harlan's dessert suprise

有raspberry sorbet、蘋果批、栗子蛋白杏仁餅,三款都好好味啊














地點:IFC
價錢:$278+10%

過往Harlan's  -->  Click here

食完去有食緣同Cwb烘焙店買材料呢

短暫但開心既一個中午,我要早d跳funky dance,因為今晚睇奧運

食幾多都唔怕全靠funky dance

Funky dance 資料---> click here

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾