2008年8月3日 星期日

一條寬頻線


突然想講既係,一條寬頻線將唔同既人連起來

而Blog除咗窺探別人生活

還可以將人既眼界擴闊

甚至經歷相聚、分離、一同去感受喜、怒、哀、樂








點解咁夜我仍未瞓?其實我紮醒咗

紮醒時打算再入睡之際,習慣通宵開著收音機瞓既我聽到903一段點唱

一位朋友點唱【如果我有事】比上個月過身既Cindy聽

今日係Cindy生日
。。。。



30 則留言:


  1. vanlily
     
    半夜三更仍然第一

    回覆刪除

  2. cindy會感受到大家對佢的愛.

    回覆刪除

  3. 你講得0岩.....睇blog 真係令人眼界大開......甚至乎可以將兩個圈子既人聯繫上.....原本無乜關聯既人....可能就係因為blog中的一句說話.....一段片段....甚至乎一個名稱.........把兩個人互相聯繫....
    Cindy在天國會知道大家對佢既愛...
    你也要好好保重啊....
    [版主回覆08/03/2008 22:11:00]我覺得blog好奇妙,正如我同你會識左
    仲越見越多添啊

    回覆刪除

  4. 對啊.就好似岑晚港咁,我同你一路睇一路分享一樣....haha!
    p.s.希望cindy在天國一樣生日快樂........
     

    回覆刪除

  5. cindy, 生日快樂... 知道妳現在很快樂...

    回覆刪除

  6. 同意大少奶所講,仲可以學習其他人的生活態度,就好似妳都是我目標之一 cindy快樂.

    回覆刪除

  7. 咁岩紮醒左聽到呢首歌,  好讓你知道Cindy 而家係天國一定很快樂.

    回覆刪除
  8. 幸福小女人- Diana2008年8月3日 下午2:43


    家姐,
    你好少失眠喎,, 係咪個心有野諗?
    你唔好唔開心, Cindy係天父爸爸到一定好開心, 好安詳...
    佢會知道你既心意!
    妹妹上
    [版主回覆08/03/2008 22:12:00]妹妹
    我係比個電話嘈醒呢
    相信cindy會係天家裡最活潑既一個呢
    家姐上

    回覆刪除

  9. 網上嘅世界一樣充滿愛呢...

    回覆刪除

  10. O O:
     
    你4點都唔好嚴重啊!
     
    你要為Cindy開心啊.......100%的解脫.....沒有病魔........只有平安!
     
    頭號Fan CC上

    回覆刪除

  11. cindy喺天家一定開緊生日party啫~~~ 大少奶,你...都要保重呀!

    回覆刪除

  12. 相識相知已是緣份,在對方生命當中,曾留下美好足跡已無憾。

    回覆刪除

  13. 雖然我無見過Cindy
    但我會記住係佢叫我唔好偷懶要努力寫blog!

    回覆刪除

  14. OO,
    如果任何人有事, 她都會傷心.....保重自己就是對她的愛護!
    因為她是一位天使, 令我們自己知道如何去愛別人.
    秋霞

    回覆刪除

  15. 大少奶係未有好多野諗, 先會紮醒呢??
    你都唔好諗咁多, 希望在明天嘛!!!
    其實一條寬頻線亦都可以拉近人與人之間既距離~~~~~
    [版主回覆08/03/2008 22:10:00]其實係個電話響所以醒左呢
     

    回覆刪除

  16. 仙姐會知架, 佢一定會知道我地好掛住佢~
    [版主回覆08/03/2008 22:03:00]無錯!我相信佢知既

    回覆刪除
  17. 我唔擔心你, 因為半夜三更仍然第一你都做得出!!!!
    八月三日, 佢已經在天家享緊福.
    我諗緊, 佢會唔會想同我地講句: "搞咩呀?"
     
    [版主回覆08/03/2008 21:52:00]菇奶奶
    其實我無事
    只係咁岩紮醒聽到有人點唱,所以寫低
    有樣好巧合既事遲d話你知

    回覆刪除

  18. 大少奶,唔洗擔心, 你同Cindy雖然肉體分離,但您倆的心從未分離!她會心領呢!

    回覆刪除

  19. cindy 生日唔會唔記得..........
    半夜醒左..仲聽到有人點歌
    你同佢真係好有緣........
    [版主回覆08/03/2008 21:47:00]我都覺得好奇妙
    同埋當時都3點幾

    回覆刪除

  20. 唔知點解, 我今日無那那都係 MSN 既 history 搵到我同 cindy 既對話出來 .... 心好up但睇完會笑
    真係好掛住 Cindy
    不過佢一定唔想我地為佢唔開心, 佢成日都提住想見到大家繼續癲!!!

    回覆刪除

  21. 可能你同Cindy好有緣~~~所以咁橋俾你紮醒聽到呢首點唱歌~~~咁橋今日我去唱 K 都有唱呢首歌~~~唱果時我惱海都有記得 Cindy~~~因為呢首歌係佢網誌出現過~~~

    回覆刪除

  22. 圓圓圓呀圓
    在天家的仙姐一定收到
    你講得好啱呀..........呢係寬頻線將原本互不相識既我o地連埋一起........仲要癲埋一堆tim , yeah!
    好掛你的索GGG呀G

    回覆刪除
  23. 點 唱 的 那 個 人 是 我 . . . 用 "紫 色 花" 之 名 相 信 妳 也 知 原 因 吧 . . . 雖 然 無 跟 Cindy 見 過 面 ,但 喺 Blog 度 互 相 留 言 都 有 一 段 日 子 . . . 所 以 ,她 的 離 開 ,真 的 很 難 過 . . . 喺 佢 冥 壽 之 日 點 首 佢 又 愛 又 恨 的 歌 給 她 ,希 望 她 在 天 國 接 收 到 吧 . . .

    回覆刪除

  24. 本人走失愛貓(小肥),請大家幫幫忙,無言感激! http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gVdNCw.BGRlq5UYn6Chn/article?mid=551

    回覆刪除

  25. Cindy既故事讓我哋明白要珍惜眼前人,亦要好好記住每一刻、每一秒既經歷。
    否則,錯恨難返。

    回覆刪除

  26. Cindy Happy Birthday~知道你在天家一定有好開心咁睇住大少奶佢地吃喝玩樂~.祝Cindy 在父懷裡得滿足~

    回覆刪除

  27. 絕對同意,真係好大嘅發明﹐好奇妙!

    回覆刪除

  28. 哩個的確係好偉大嘅發明, 除咗在家知天下事之外, 仲可以在家相識滿天下 ..

    回覆刪除

  29. 久不久我也會到Cindy的blog, 看到她儘管是如何辛苦地接受治療都......總之見到她的blog有 update心裡就感到踏實......
    很妙地, 在8月3日的凌晨時份, 我瀏覽Cindy的blog, 看到.....
    雖然跟Cindy素未謀面, 但對她的離去又真是有說不出的失落.......
    或者, 我應該看作Cindy是離苦得樂......

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾