2008年8月28日 星期四

泰熱氣晚餐.....泰式燒豬頸肉


仍然無太大進展,食藥令個人好燥,越燥牙肉越痛

就快發癲!又再出現無語問蒼天

我有理由相信我post泰菜令個blog都太熱氣,所以我就到而家都唔好番

我聽日post廿四味可能有幫助  *注意係post比個blog,唔係我飲

呢個係我好鍾意整既gathering菜式,因為實在太好味

而且食過既都會鍾意,加上唔太難呢

泰菜pos埋呢個就完,仲有個越式春卷唔post喇!個blog熱氣呀




最重要個汁,個汁配上個豬頸肉特別好味


材料:

豬頸肉 2~3件

蜜糖     適量

醃料

檸檬葉   半杯

乾蔥碎    半杯

芫茜碎    半杯

老抽        半杯

魚露        5湯匙

米酒        1/4杯

砂糖       7湯匙

做法:

1)將豬頸肉洗淨抹乾,將醃料拌勻放入豬頸肉醃過夜

2)醃好豬頸肉放入焗爐將兩面燒熟,再塗上蜜糖燒至焦香

3)放上涼架放涼,切件上碟

泰式醬汁做法:

青檸汁       5湯匙

魚露          2茶匙

砂糖          2湯匙

檸檬葉5片切絲

芫茜碎        1  1/2茶匙

乾蔥碎        1  1/2

泰國辣椒粉適量

將所有材料拌勻即成汁醬

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾