2007年9月3日 星期一

請按1字


其實而家好怕打去 Hotline
好怕請按1字、請按2字、請按3字、請按0字
請等一等客戶服務員稍後會接聽你既電話 (音樂聲)
唔好意思現在線路繁忙請遲啲再打過~  然後就被cut線
呢個時候我會無名火三千怒"啤"個電話,然後對住個電話
好討厭呢種機械式操作
*************************************************************************************
今日我怕日元唔夠,就想兌換多啲日元,於是打電話到某銀行打算兌換日元
重複按近乎9次先接駁到客戶服務,之後有一位女士話客戶服務繁忙,請講低所需事項
我:我想兌換日元,而家預訂、會晌幾日後落分行取
銀行小姐:你星期幾會去取呢
我:星期幾啦!
銀行小姐:你想邊間分行取呢?
我答:XXX分行
銀行小姐:即係邊間呢?
我答:xxx,xxx道分行
銀行小姐:咁門牌號碼幾多號?
我:吓???
銀行小姐:因為我唔清楚分行既嘢,唔緊要我問其他同事,你留低電話轉頭有同事覆你
我: 1234 1234
銀行小姐:OK!你係想查詢外匯價既?
我:我............我係想兌換日元、而家落訂呀!(火火地)
呀銀行小姐,你到底係咪整蠱我呀?點解之前好地地,你會突然唔明我講乜架!
結果......幾個鐘頭後無人聯絡過我,好彩我再打一次電話,再按9次接通到客戶主任
個客戶主任即時幫我辦手續攪掂
1845hrs:大少爺返到屋企後講番..................原來我地個戶口係有直線專人接聽
我真係...............


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾