2007年9月12日 星期三

Day 4 @ 東京 (秋の篇)



今日去上野,主要係買手信同食鰻魚飯
始終如一既美味鰻魚
其實唔一定到上野買手信,但為左如此美味燒鰻魚就去一趟
I'm Loving it!!!!!!!!!!!!!!!!!!




落大雨,買完手信原本去秋葉原,但大少爺話想返池袋行街
我當然開心佢有此決定

臨走先到玩具城
 
我最鍾意行池袋Parco、Loft

每日去一次既Beams

池袋紅色的天空

富士名代食咖喱飯、大少爺食咖喱飯喬麥麵套餐


 
以前好怕食抹茶既甜品,覺得好澀
但原來好好味,令我想整抹茶蛋糕~

我下次想住 Sunshine city Hotel,因為sunshine city實在太好行
精品、家具、飾物、超市齊全、食店
價錢好大眾化,我同大少爺都非常鍾意行,當然又買啦
而且..我住既 Metropolitan 行過來好遠啊


 
大少爺每晚都好似巡視業務一樣,巡到鍾意既就夾
呢3間既公仔較靚
 
                                     
今晚終於夾到菇菇

發現呢間甜品店,下次一定要食
半年快點過吧!



我雙腳已經好痛喇!

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾