2007年9月8日 星期六

一家團聚


從細就聽過一句說話:唔怕生壞命、最怕改壞名,原來包括花名既
雖然...我係癲癲地,但係屋企自細就教做人要尊敬長輩
所以今日相約 Auntie goo 菇菇姐  即係我稱呼為"菇奶奶"
我居然唔正常地變成一個正常人
菇奶奶並唔係老人家,係年紀相約,但因為佢同我既暱稱就攪到我對佢多一分尊敬
約晌spaghetti house,原本仲有cindy但佢唔舒服所以無嚟
初初通電話佢好擔心,仲含羞答答怕見陌生人
但坐低後好自然地就傾到計,講到不易樂乎~
TO:菇奶奶
好開心見到你,你下次下次都放心,我一定會尊敬你,你都可以撇我架!
通常粵語長片奶奶都會撇新抱,期待下次下次、下次大概可以~
至於食物..........只係指定動作,我都無留意味道如何呢
今朝落街食咗個大份量早餐,所以無乜點叫嘢食


早餐飲過凍檸茶,改飲凍古古力!

菇奶奶送比我既禮物,有軟曲奇、一張親手畫精美既咭
菇奶奶畫既畫同文字一樣都好靚
仲有...奶奶見新抱既一封利是

好味既軟曲奇


利是內其實係一張咭!內文不公開
但好有啟發性呢



各位~
聽晚再update既時候,我就已經身在東京
聽晚東京見

35 則留言:


  1. 大少奶,玩得開心d啊.記住報導最新的日本美食...

    回覆刪除

  2. 無得第一, 都要第二  

    回覆刪除

  3. 親愛的同學仔 記住要盡興!執齊晒野未呀? 等你直擊報導東京美食啊 真係我同你早早就結下了不解之緣 名一樣兼又係中學同學仔呢!

    回覆刪除
  4. 激死, 連第二都無埋. 家嫂, 保重啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 我好開心響你離港前見到你, 好開心俾你"翹"住行, 好開心派利是俾你, 好開心見到你個圓嘴啊!!!!!!!!!!!!!!! 去到o個邊, 一切保重啊. 去到o個邊, 要小心唔好冷親啊. 去到o個邊, 記得寫信番來啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除

  5. 菇奶奶 家嫂不孝都要講:你第三呀 蔡蔡子 我同你已經多野講,而家仲可以講埋返學既野添 ,真係 對你講不完 Pang Pangt CAT 我會即日放送架      

    回覆刪除

  6. 菇奶奶 哈哈!我好開心能夠 將冰山劈開 你一直係我期待既人 雖然見完你,真係Auntie is coming 但無損我心情 我覺得大蝦吉、烏龜GG好羨慕你,因為我唔會凶你啊 總之…我好開心

    回覆刪除

  7. 你地真係一家團聚呀!! 其實如果我見到你..我都會好尊敬你...因為你係大少奶..... 睇到你同菇奶奶噤我都好開心呀!!

    回覆刪除
  8. 圓兄弟, 好開心的約會, 每個人都有不同的性格但是只耍有緣份就可成為家人, 愛人, 朋友! 你與菇奶奶就有呢種成為家人的緣份! 我就有兄弟的緣份! 嘻嘻! 你個 "吉" 喼執好未呀! 買得開心d食得開心d笑得開心d!

    回覆刪除

  9. 家嫂: 俾你笑死. 人地唔知真係當我老人家咁供奉 我就大吉利是啦. 我要同各人澄清一下, 我唔靚, 我唔正, 但我都唔係老到無牙阿婆咁架. (再係咁落去, 我怕連大蝦吉, 烏gg見到我都好恭敬!!!! because of u!!!!!!!!) 我覺得我地今次首聚最值得記住o既係:  auntie is coming!!!!     夠哂記念性.        

    回覆刪除

  10. 大少奶一路順風 ~ 買多d,食多d,玩得開心d

    回覆刪除
  11. 哼哼哼...唔記得左唱番句.... ''我等著你回來我等著你回來~~~~~~~~'' miss u 大少奶~~

    回覆刪除

  12.   好味呀 !    又 好靚呀 !    I love it !                     

    回覆刪除
  13. 臭屁JoYz 哈哈!多謝你 我會即日放送唔駛太掛心 秋香兄弟 我珍惜同你地既緣份、珍惜我既朋友 當然包括菇奶奶同秋香兄弟、仲有同學蔡蔡子 我執好野喇!你就算要返工都要開心啊 你開心我就放心 菇奶奶 無錯唔係 coming soon 係 is coming~ 你唔係老人家,甚至唔似係會蒸雞既人 大蝦吉, 烏gg唔會對你唔恭敬 邊個敢意圖或企圖、有意或無意、現在、過去、將來想恰你 我都用我個圓咀蝶蝶不休地轟炸佢、用我隻圓眼怒"啤佢" 哼! 天蠍GG 多謝!我一定用晒所有能量食玩買!

    回覆刪除

  14. 大少奶 ~~ 哈 我好早期已經係你既 blog 發覺到菇奶奶o左 起初以為你真係家嫂添 你地2個互相既稱呼真係好得意 而且 每次見你地既對白  好似好相熟既朋友呢 你次次見朋友 食物再精美都已經係其次呢 不過 你今日竟然例外無叫 ice lemon tea 少有呢 聽日要飛拉 你有無飛前過度興奮症阿 今晚一定要訓好d  儲定精力聽日用到夠阿

    回覆刪除
  15. 影子 菇奶奶係一個我對佢既稱呼,但因為個稱呼令我不自覺地尊重佢 好特別既感覺 你知啦!十個有九個都話我癲,我係好癲對住佢地 唯獨係菇奶奶我就唔正常地變成一個正常人啊 我已經身心準備充足,Let's go

    回覆刪除

  16. 大少奶,玩得開心d啦!!

    回覆刪除
  17. 幸福小女人- Diana2007年9月8日 晚上9:09


    你今個WEEK真係接二連三咁有開心事發生呢!!! 今日見到你最尊敬既菇奶奶... 聽日又可以同你最愛既大少爺去日本玩~~ 我見到你咁開心, 我都開心埋一份啦!!! 聽日一路順風... take care ~~

    回覆刪除

  18. 圓兄弟, 無論每晚你幾多點先 upload或者我幾點放工都一定會去黎番份條腳毛! 今晚早d訓聽日可以有足夠精神去玩! 放心我會因為掛住你唔記得自己開唔開心架啦! 秋香兄弟

    回覆刪除
  19. 家嫂: 我好忙呢. 你訓左未呀? 我返到屋企無耐又整左芝士餅同曲奇屎呀. 想送俾珊珊同埋今晚茄子人姨家. 而家先返到來咋.    希望你今晚訓得lum, 聽朝醒醒神上機啦.   <--你個咀, 唔駛do, 都係咁架!!!

    回覆刪除

  20. OH~ i am in SZ now early D sleep! sit stable plant!!! play duck happy D!!!

    回覆刪除

  21. 大少奶, 執好行李未???  玩得開心啲.  shop 得開心啲! 我會日日都掛住你架啦~啦~啦!

    回覆刪除

  22. 一路順風!買齊妳的shopping list 呀!

    回覆刪除

  23. 期待著你...........大少奶

    回覆刪除

  24. 哇哈哈,正當我諗緊菇奶奶見家嫂時必備利是,scroll 到最底就見到勒!咁 ... 家嫂你有冇斟過茶孝敬菇奶奶呢?

    回覆刪除

  25. 陳圓圓 真係羨慕你終於可以拜會菇菇姐~~ 你有冇跪地斟茶呀??? 耶... 唔制呀, 你剩係珍惜同秋香蔡珍珍同菇奶奶 咁我呢? 你係唔係唔記得咗我..... 搭訕to菇菇姐: 我唔會蝦人, 只會人蝦我咋~ 放心啦!

    回覆刪除
  26. ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Auntie goo 菇菇姐  , 你梗係個樣太嚴"宿", 嚇親大少奶啦!!!~~ ----------------------------------------------------------------------------------------------------  

    回覆刪除

  27. 去日本玩得開心啲.... 食多啲, 玩多啲, 飲多啲, 洗多啲..... YEAH!!!

    回覆刪除

  28. 你就好啦 聽日出發

    回覆刪除

  29. 旅途愉快~~

    回覆刪除

  30. 大蝦吉 我緊珍惜你啦!我點會唔記得你 我唔記得自已係邊個,都會記得你啊

    回覆刪除

  31. 爬遲o左入來tim   原來你去o左拜會菇菇Babe~ e.....如果我見菇菇Babe, 咁我咪會狂 佢 ~

    回覆刪除

  32. 又有曲奇又有利是, 你呢個家嫂真係好 喺日本玩得開心啲喇

    回覆刪除

  33. Hi, 大少奶, 我見你影d相好清, 請問你用乜野相機同鏡頭架? 因為最近去學攝影, 所以想知道, thanks.

    回覆刪除

  34. 開心d啦!!!!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾