2007年9月11日 星期二

Day 3 @ 東京 (秋の篇) Part I


今日由10:00出門口,行到19:00(日本時間)先食晚餐
雙腳麻痹
好成功,我好成功唔睇鞋
個心諗住返香港買 Stella McCartney就令我完全唔睇鞋
當然都有買野,但始終無買Blue label件褸
大少爺就.......贏晒
永遠都好熱鬧既澀谷




到築地迴轉店食壽司
因為遷就果個超級崇日但又唔食魚生既大少爺
佢真係揀晒熟既魚食!


新鮮好味海膽


 
 
                                          
大少爺鍾意既.....Paul smith

                                      

 
必行既La foret,買到心頭好

由澀谷落表參道已經落大雨,再行落原宿直頭水浸咁滯



***************************************************************************************
大少爺見親菇都影

 

 
 
好似一個人!好似.........................
 
超大盒古力奶

Creme Brulee味雪糕,層焦糖好苦,但脆
 
琴晚睇Smap x smap笑爆咀
大少爺超級偶像木村啊
好肯定、好肯定返到香港大少爺一定摷佢果兩對Red Wing出黎著
一定!


 

仲未完,只係第一part
落去夾完公仔再寫Part 2
待續............................................


21 則留言:


  1. 好緊貼佈道!

    回覆刪除

  2. 仲要做第二同第三!

    回覆刪除

  3. 菇奶奶跟左你去日本呀?無處不在! hmm....  佢緊係擔心你呢個家嫂,所以搵菇菇貼身保護你!  盯到你實!    圓圓圓圓圓圓 係唔係。。。  你有無買呢?

    回覆刪除

  4. 忍唔住又reply先! 祝夾公仔馬到功成!

    回覆刪除

  5. 睇完電視仲未有人留言?個個dinner中?無我咁得閒係屋企?

    回覆刪除

  6. 好靚的海膽! 第一次留言,多多指教呢。

    回覆刪除

  7. 木村真係好靚仔呀 又去夾公仔 好開心!!! 唔知今次夾咩呢???

    回覆刪除

  8. 大少奶 ~~ 哈 你有無買個爆炸頭紀念阿 好鍾意間 mcdonalds 阿 好大盒薯條  令我突然想食薯條呢

    回覆刪除

  9. 真係開心到爆呢~~我好想食日本o既壽司~~我話過, 讀完書我一定去日本一轉架架架架架 :))))))))) 幾時返黎呀?? 我等緊你果三塊cookies, 等咁耐都無, 你到底有無理我o既感受架~~~

    回覆刪除

  10. 圓兄弟, 木村真是好靚仔~~~~!  偷你張相番去先!  呵呵!  Hero 好有型呀!  由悠長假期開始~Engie都是一樣咁有型! 好鐘意呀! 秋香兄弟

    回覆刪除
  11. 幸福小女人- Diana2007年9月11日 晚上10:34


    係東京最好就係落雨都唔洗怕,, 因為大把商場俾你行~~

    回覆刪除

  12. 真係好鬼似喎....................... 個uni 壽司好新鮮呀!!!!

    回覆刪除

  13. 隻手好大。。。一隻手可以拎2種飲品 

    回覆刪除

  14. 哇, 真係好多蔬菜生果啊. 又菇又蘿蔔又香蕉........  

    回覆刪除

  15.  我好like呢個公仔呀   噢......shopping 落雨真係痳煩   不過睇來都應該無隕你既心情啦~

    回覆刪除

  16. 呢位小姐究竟係去旅行, 定係去做記者呢?! 突然要做野, 一陣再留言

    回覆刪除

  17. wah wah wah.........木村對眼咁假既 ???

    回覆刪除

  18. 不如你係日本剪埋個頭先返來啊! 嗱~ 你又唔使同佢講日文既! 隊個公仔比佢就ok喇! 係咪好方便先?!?!?!

    回覆刪除

  19. 少奶你好呀~ 第一次留言呢~~ 做左好耐潛水blogger啦~~ 嘩~少奶你o既報導好緊湊呀!!! d公仔好得意~~

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾