2007年9月18日 星期二

陳唱K


愉快既一日,今日約咗  咪咪吉,先去上壽司食Lunch、行街、唱K
其實我仍然好攰,腳痛話明唔行街,但我又點會唔睇鞋
睇中一對Prada 高跟鞋蠢蠢慾動之際,有智慧既 蝦蝦就比好中肯既意見我
講完一番說話後...令我原本買既念頭消滅,大少爺簡直要多謝你!
之後去唱卡拉OK,佢擁有音樂造詣唱歌好就預料得到
但佢用佢流利既日文唱日文歌,簡直勁!
我同佢再合唱making love out of nothing at  all 簡直超經典
我同佢兩個都姓陳,兩個陳唱K


壽司套餐

芒果鵝肝卷
 
天婦羅南瓜、蕃薯
照燒雞亦

 
之後到 Newway唱K


我飲Pussy foot、純情
蝦蝦吉飲 fruit punch
叫兩碟小食

 

To:
蝦蝦吉
今日我好攰,無乜心機但好開心
你好快d度個期陪我去買另外睇中既銀色高跟鞋
多謝你既小禮物,另希望你鍾意我送比你既小手信
總之對住你超開心

蝦蝦吉送比我既小食,有我最鍾意Biscotti同芝麻大福
 


*聽日就開始一連串去High tea、tea、飲宴前後準備、做節、再high tea、再tea既忙碌日子
但願我可以快d攰完啦!去5日旅行要抖成個禮拜咁滯

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾