2007年9月14日 星期五

delicious @ 東京 (秋の篇)


和幸
每次到日本第一個晚餐必選和幸
佢既吉列香脆之餘,好輕身
菜絲、味噌汁、白飯任添
菜絲配上芝麻汁或柚子汁的確好味,我食咗2碟菜絲
Click here ---> 和幸


 

MOZART Cafe (銀座店)
蛋糕唔錯!但店舖較細
而且吸煙區與非吸煙區根近、煙霧彌漫

 


牛角烤肉
原本無打算食牛角,大少爺一直諗重回六歌仙
但聽好多人都覺得牛角好味,價錢大眾化
大少爺當時剛買完隻錶,大滿足!
而且隻錶既價錢的確令我覺得幾肉赤,經我推波助瀾後
就揀牛角,都幾好味啊!值得再去
始終同六歌仙無得比,但...價錢都無得比啦
Click here --->  牛角




築地迴轉壽司
那個超級日本迷,係唔食刺身
所以食迴轉壽司較適合,我鄙視佢揀既熟食
佢暗"啤"我既海膽
築地迴轉,標榜築地直送,海膽的確good
但有心食靚刺身的話............都係去築地罷啦!
地址:澀谷 HMV 旁


 
呢間烏冬店的確好好好好味
鍾意佢配料自助形式選擇,鍾意邊款就夾邊款
而且配料係天婦羅,非常脆又好味
烏冬滑又彈牙!正
地址:東池袋 Sunshine city 食店街內

 

Pepper Lunch
依然超好味!Yen980一個霜降牛肉
我知香港有分店,但我唔會去食
因為日本既太好味
我怕香港比唔上會令我失望
Click here---> Pepper lunch



鰻登亭
超好味鰻魚飯,去上野為著食鰻魚飯
的確好好味!
地址:上野、阿美橫 "百果園" 直行到最尾轉左手邊





富士名代
大少爺鍾意喬麥麵,我鍾意咖喱飯
兩款都做得唔錯
不過…喬麥麵就澀谷分店較出色
地址:東池袋



  

                                 
2007 東京 (秋の篇)遊記
                                                          ~完~
                                             期待  2008東京(春の篇)


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾