2007年7月5日 星期四

Sweet 國寶


所有人都知我係非常怕動物既
範圍係:
無論海陸空所有背部頭部向天現在或曾經識郁識行走既非人類動物
都好驚
但居然我會鍾意熊貓,係由盈盈、樂樂開始
佢哋真係好得意又活潑
由其係盈盈,有一次電視新聞見到盈盈趁樂樂瞓著,就整醒佢
用既方法係一路推樂樂,推到樂樂好似個波咁碌落地醒咗
佢哋又成日攬埋一舊,好sweet
而家每日有Live cam影住佢哋,免費架 (直播時間由9:00am~6:00pm)
有興趣可以上:http://now.com.hk/panda/


有時見到佢兩個瞓得好甜,我就想整醒佢哋
因為佢哋一瞓醒就玩

P.S 有一次樂樂想行開,但盈盈就不停捉住樂樂隻腳唔比佢走,個情景好好笑

25 則留言:


  1. 我都覺得佢o地好cute呀, 好有活力

    回覆刪除

  2. 大少奶, 你駛咩睇佢地喎, 照住鏡睇你自己都夠啦~ 仲有, 當你見到唔該叫我一聲樂樂啦.... p.s. 快d回貓

    回覆刪除

  3. 我個陣係海浪公園見過佢地係房入面玩滾地轉真係好好笑架~~

    回覆刪除

  4. 其實我初初對國寶都無乜興趣 但有次去過海洋公園後就覺得佢地比想像中得意啊! eee~ 我盆謎迭香..可以送比佢地做手信啊!!!

    回覆刪除

  5. vanlily 你盤謎迭香要來配窩窩頭簡直係佢地既恩物呀 咪咪吉 PMS過外既日子我黑眼圈唔算嚴重架 得天獨厚 哼! 查查 佢地滾地轉真係勁勁得意,同埋一隻訓醒就會整醒另一隻 •°♡°•QQ•°♡°• 係呀!好活潑架

    回覆刪除

  6. 偶爾撞進你的少奶世界,瞧見一個又一個的亮麗食譜~大少爺有住家飯長伴左右,想必羡煞旁人 小的不材,部落格內只有一點住家式的中菜示範,直至目前還未會做什麼出息的西餐,所以將來有空定必再來觀賞~請繼續努力啊~ 米乎人 《 米乎人手冊‧Blog.mythmok.com 》

    回覆刪除

  7. 無論海陸空所有背部頭部向天現在或曾經識郁識行走既非人類動物 ~~ 大少奶你形容得好好阿   儘訴我驚既野呢 不過 我都同你一樣 早前我睇新聞都有影佢地 我見佢地食竹既樣  真係好鬼得意 好鍾意阿

    回覆刪除

  8. 我同你一樣...勁驚動物...除咗人之外...所有動物都驚

    回覆刪除

  9. e...........咁我不如介紹亞仔你識呀, 佢同 樂樂盈盈 一樣有對超級熊貓眼嫁 而且我同佢又like成日攬埋一舊嫁   P.S. 我都覺得 樂樂盈盈 活潑過 安安 同 佳佳 呀

    回覆刪除

  10. 大少奶...噤你幾時會去海洋公園同樂噤樂大隻盈盈tea一tea呀???哈哈... 你地一定好friend jee~~ 到時攬埋一舊 四圍碌

    回覆刪除

  11. 點解大少奶你會鍾意熊貓呢? 唔通除左黑眼圈, 係因為佢地碌起上黎, 個身夠圓?

    回覆刪除

  12. 大少奶 嘩......哈哈~!可以睇live..........好正wor~! 我都覺得好可愛呢.... 你成日都會介紹d得意野~!勁呀~

    回覆刪除

  13. 大少奶,睇你個BLOG都有一段時間,第一次留言 很喜歡睇你個BLOG,你成日POST D得意嘢俾我哋睇,好開心 NICE TO MEET YOU!

    回覆刪除

  14. 大少奶, 國寶熊貓真是好鬼死得意! 可能是年紀比較少所以好玩得,你估你唔會學盈盈咁整蠱大少爺, 我就諗緊點玩個肥仔! 呵呵!

    回覆刪除

  15. 秋香 我基本上每日都會整古大少爺 亦都好似盈盈咁成日纏大少爺架 YANYAN NICE TO MEET YOU! 得閒黎留言丫 TeReSa 多謝你 NaNa 哈哈!你真知我心意 臭屁JoYz 我都好想攬埋一舊 四圍碌 GG 我都成日同大少攬埋一舊架 Tan Tan 除咗人之外...所有動物都驚 你真係好明白我  流浪影子 係呀:佢地成日都食野,食完就玩好可愛架 米乎人 多謝讚賞

    回覆刪除
  16. 幸福小女人- Diana2007年7月5日 晚上11:16


    大少奶,, 你應該會好鐘意我.. 我個樣都好似熊貓架~~(熊貓眼!!) heeeeeeeeee

    回覆刪除

  17. 我都好鍾意佢地呀  你講到佢地成個波咁, 好搞笑

    回覆刪除

  18. Thanks for sharing the link ar!  I have been reading your blog for a while but seldomly leave message here.  I like panda very very much as well ga.  I collect everything with panda.  This year, my bf and I went to Sichuan to take wedding pics with panda ar ... I have never been so close to them and I am so excited ... even now ar!  I look forward to go back to HK to see 樂樂盈盈 ar!

    回覆刪除

  19. 以前唔鍾意熊貓 , 覺得點解會係國寶 , 但第一眼見到佢地(其實係電視) , 就好鍾意 , 佢两個真係好可愛 , 又活潑 , 尤其個招倒樹沖 , 令我地開心左好耐  

    回覆刪除

  20. 好可愛呀

    回覆刪除

  21. 最好笑係盈盈隻八字眼黑眼圈

    回覆刪除
  22. 哈...我有對夫妻朋友個名都係叫 "樂樂" "盈盈"呀....所以佢地變左國寶級既朋友喇

    回覆刪除

  23. 我都好想去睇下佢地呀!!!! 不過要等天氣無咁HOT先

    回覆刪除

  24. 大少奶, 佢兩個真係好可愛0架!

    回覆刪除

  25. 對不起, 我是想掃大家嘅興, 只不過我覺得用咁多錢咁多物資去養啲熊貓, 倒不如養人, 中國有好多人仲無飯吃捱緊肚餓架......

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾