2007年7月8日 星期日

9個太陽、5公升水的週日


慣於平日出外浮游既我,晌9個太陽既週日裡
當然避免出街人潮裡跌蕩啦
每一日都飲5公升水,仲未計每日一罐Lemon coke light
(平時我每日都飲2~3公升,呢兩日就5公升)
我第一次飲水飲到覺得口淡
以下係本週推介貨
以下的烏冬幾好味,感覺好滑
而且吉之島特價:$9.9,一包內有3pack
適宜大量入貨


早幾日發現呢隻米漢堡減價就買嚟試
牛既剋星當然揀牛肉味,裡面係有OK多既牛肉

但你合埋眼試的話,就會覺得點解有咁鹹既........香口膠
整體幾鹹,感覺似........糯米雞之牛肉特別版
亦可稱為【老翻糯米雞】
試過一次後就唔會再試


寫到呢度,有感而發:

我知我晌屋企開冷氣已經好好,好唔應該有怨言
我晌屋企開行冷氣,行入廚房、洗手間一陣就鬼殺咁嘈
難為戶外工作既人,尤其體力勞動既人,佢地咁辛苦工作
希望佢哋好好保重身體~ 

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾