2007年7月6日 星期五

無啦啦慶典@八月花


差唔多3:00就返到屋企,要預整慶典晚餐
大少爺完全投入無啦啦慶典之中,咁特別既慶祝就去平時少去既地方
即係平時經常浮游既太古城、銅鑼灣、金鐘、中環、尖沙咀全部都唔合格
就改去又一城 (改不了浮游 shopping mall~)
今晚食西餐、Lunch就佢食中餐揀八月花飲茶


餐具都OK靚

茶:
碧螺春


雀籠點心
$128 有兩層既,每款兩件,我覺得好抵食

第一層蒸點心:蝦餃、鮑魚燒賣、菠菜餃
全部都幾好味

底層:蘿蔔絲酥餅、春卷、燕窩蛋撻
三樣都good

燕窩蛋撻,抵晒~

雜菌牛肉腸粉
唔算好特別,但腸粉夠薄

米飯班主大少爺既:竹筒飯
我食咗一啖,感覺似荷葉飯

天婦羅雪糕
有三種味:芒果雪萉、士多啤梨雪萉、朱古力雪糕

面頭裝飾既鬚鬚係棉花糖,佢表面好脆、夠薄身
不過有陣油味,唔太好

晌Log on買到小紙袋,我好鍾意
可以將曲奇用密實袋包好防止變淋,再加上小紙袋送比人
靚過我晌烘焙專門店買既好多

我收到件衫做禮物,大少爺工作太忙無時間揀禮物
件衫係自已揀既,都開心
多謝晒

P.s...【八月花】食滿$300有得儲Asia Miles既積分

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾