2007年7月26日 星期四

陰招


聽日可能較忙,所以趁得閒update先
呢個南乳雞亦係上星期整既,整既時候係因為突然想食南乳味既食物
我本身唔食豬手,所以就整蒜香南乳雞亦,個脆蒜粒特別為大少爺整既
因為好耐之前有個醫生話蒜頭可以舒緩鼻敏感同增強抵抗力,最好連蒜頭肉都食埋
而大少爺有嚴重鼻敏感,當時我就諗好多蒜頭菜式,試過後我覺得功效顯注
可惜蒜頭味佢鍾意,但就往往揀晒蒜頭出嚟唔肯食,次次要剁到好細粒佢先肯罷休
但將蒜頭炸香,佢就主動食,仲津津有味~炸蒜粒唔駛用好多油,因為用小小油炒既方法都可以
我真係感動到想喊,好想大叫:我得咗喇
樂於為身邊人花心思,有時更加要諗點樣會令佢唔覺唔覺咁食咗
而Vanlily更稱之為:陰招!



同場加影菜飯,用珍珠米煮菜飯好味!

其實呢招用過好多次,睇下----->
卑鄙的晚餐

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾