2007年7月19日 星期四

變潮


前日整蛋糕比vanlily時,因為想多點心思就從佢喜好出發
記得佢有個 "七月大晒Giandja mousse mini dome"中,有教點整焦糖杏仁
我就膽粗粗試下,就整咗塊焦糖杏仁脆片,大家都話好味
琴晚我就同大少爺講我整比佢食,因為好似佢家鄉潮洲小食 "花生糖"
剛剛又再整,諗住整一小塊、一小塊方便食
但焦糖唔等人,好快就凝結,當時仍未及鋪平杏仁
點知......試一小塊時,個感覺真係好係花生糖呀
我終於知道
原來我注定要做 "潮洲新抱",因為繼上次潮門夜宴後,我居然做到潮洲小食
潮洲新抱既地位進一步隱固,哼!
我唔食花生,呢個杏仁版...I'm loving it~
 


食譜改編自: Vanlily
焦糖杏仁糖
杏仁多少隨意
糖 30g
水 15
1) 先用白鑊烘香杏仁
2)糖&水加熱到沸騰, 移開爐火加入杏仁
3) 不停攪拌, 杏仁和糖會變成白色的結晶
4)  再度用小火加熱, 成焦糖化, 其間不停攪至糖完全溶解
5) 快手放在不沾布上攤開放涼

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾