2021年1月12日 星期二

冬眠

芝士三文魚薯粒烘蛋餅

抽油煙機裝返了,有新機以為自己一定要爆炒
話晒都成星期無乜煎炒返,點知我仍然係選擇打邊爐
咁就整個早餐啦!呢個同之前薯餅唔同
包包都覺得好好食,但會多重功夫要蒸薯仔粒,但可以早一晚蒸定
無蒸爐放飯面蒸都得
材料配搭加調味做出來好好食
講樣嘢大家知…我已經成功征服包包食蛋,佢以前最怕食蛋
近來愛上佢呀媽(即係我)各樣蛋菜式,但只限媽媽版
佢出街同非媽媽煮情況下都係唔食
哼~
#我煮蛋但無蛋賣



食譜:

薯仔    1個(小至中型便可)

煙肉   1片

洋蔥切粒   1/4個

三文魚   適量(我用三文魚柳半塊)

雞蛋    2隻

鹽    1/2茶匙

芝士粉    1湯匙

沙律醬    半湯匙

做法:

先預備材料

薯仔切粒蒸20分鐘,做早餐可以預先一晚蒸定

將洋蔥、煙肉、薯粒炒一炒,炒香佢就可以


洋蔥


煙肉切粒


三文魚去皮切粒再用小小鹽撈勻(不用預先炒)


將雞蛋、芝士粉、鹽、沙律醬撈勻,放入三文魚粒同埋已經炒過洋蔥、煙肉及薯粒


平底鍋燒熱油,放入餡料蛋漿,再煎至半熟然後蓋上焗煮3分鐘,面層蛋都熟就可以上碟

唔好懶叻去反轉去煎,會變芙蓉蛋



Follow and Subscribe YouTube: https://bit.ly/2Aa2c0R 


 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾