2021年1月4日 星期一

第一

 2021第一篇 blog有兩個小食譜

兩個都係小甜點

事實係我屋企部抽油煙機壞了,要等星期尾先送新機來安裝

所以就局限我煮食能力,但唔重要!因我拎呀包部聖誕禮物 switch打動森中

識我都知我玩物喪志形人,所以......我決意沉迷下去 放眼迎以後

雖然呀姨我不想努力但點都有食譜寫下


第一個係法式貓舌餅乾,佢材料少又易做我鍾意食呢類餅乾

外邊香脆裡面有點 chewy


第二個係法式西多,最容易做但又暖既早餐,我見有人問就寫埋啦

新一年好事成雙丫嘛!哼





食譜:焗爐預熱180度

牛油   60g

蛋白   60g

糖霜   35g

低筋麵粉   60g

鹽   少許

做法:

牛油放軟加糖霜撈勻


再分次加入蛋白攪勻,可以用機打勻


最後篩入低粉同鹽,輕手拌勻再放入唧袋唧成條狀


焗爐180度焗20分鐘



法式西多

其實係我早餐想食,佢焦焦脆脆咁加上楓糖係好好食

通常食呢個我會加d生果咁囉




食譜:

方包     2片

蛋   1隻

鮮奶   100ml

另備牛油及糖漿

做法:

雞蛋及鮮奶攪勻,放入方包浸透兩邊靜置 10分鐘

再隔去多餘蛋漿,放入平底鑊煎至金黃色已可以

配生果及牛油、糖漿



Follow and Subscribe YouTube: https://bit.ly/2Aa2c0R 










沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾