2019年5月23日 星期四

沙拉 2.0


做食譜最難係影相,有相有真相一個製成品靚味道唔會差得去邊

但世事又無絕對,有些食譜明明好好味但你係唔會知點去影得到

尤其有些菜式係晚飯時間影,有個如餓虎的包包晌度叫肚餓、又有個六呎高綿羊晌度等開飯

你只會希望快d影好去開飯

但我唔甘心,真係唔甘心,所以今次呢個"芥末籽沙拉骨"我用兩個方法去影

一幅係將醬汁淋上面、跟住再走入廚房回鑊再兜勻等大家見到真相

其實我成日亂up 24,但係好認真去做每一件事架

沙拉骨 好好好味,天氣開始熱唔係無沙律醬呀嘛?

但食得鹹魚抵得渴你要整就要唔好怕,我見過有人晌飯店叫沙拉骨然後將佢浸落d茶到沖走d醬

咁不如唔好食囉!

呢個沙拉骨最成功之處,塊肉只係煎但都好香脆,哼

各位觀眾…沙拉骨食譜現在播影


這才是真相


食譜:

新鮮豬扒    4件或金沙骨

醃料:

糖      1茶匙

鹽      1.5茶匙

胡椒粉   少許

生粉    1.5茶匙

蛋白    1隻

沙拉醬:如豬扒或金沙骨份量多就將以下份量加倍

沙律醬   2湯匙

鍊奶     半湯匙

芥末籽醬     1茶匙

做法:

將豬扒洗淨剁鬆切件,索乾水,加醃料撈勻醃1小時以上



將豬扒沾上生粉(我用片粟粉)

平底鑊加油,油唔使多又唔好少

最好係油覆蓋到鑊面便可以,大火落鑊煎封表面再轉用中火慢慢煎

煎熟後較大火逼出油份及上金黃色



將醬汁材料撈勻


用另一隻乾淨鑊燒熱熄火,加入醬汁材料
(熄火等就算手慢都唔怕會焦)

醬汁會慢慢變稀,可以將豬扒回鑊再開中火兜勻上碟


芥末籽醬,你可以唔加

又或者加wasabi、加檸檬汁甚至味噌做配搭都可以






先睹為快及生活雜粹粹
Pls Follow My IG
https://www.instagram.com/taisiu9_aubrey


/ 大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾