2019年5月2日 星期四

蠔氣

台灣夜市裡面食物款式多,但我又偏偏唔係試過好多

蚵仔煎成日上台灣網站都會見到又未係令我太有興趣

今次去台北同朋友一齊去,C先生晌夜市買了份蚵仔煎

基於本能反應當然去試一啖,我終於知道係乜質感同味道

返到香港後又心思思想試整

我懶無買蠔仔去做反而買韓國蠔貪佢容易清理,需知道清理蠔仔係好需要勇氣的

上網睇幾個食譜再去用腦消化終於明點整,佢唔難整但要先整定個汁、清理生蠔、較個粉漿、預備材料

做完就會發現台北一份價錢實在便宜

又終於明白點解台北食物質素會保持得到,因為人家肯去做肯花心思

香港越來越講求快、少工夫同方便所以咪退步囉

所以話識煮食就唔使求人先有得食,食到唔食都仲得,哼


食譜:

蠔仔    半斤,或用韓國蠔12隻

雞蛋    3隻

菜      少許(我用大旺菜、大家可以用椰菜)

木薯粉   2湯匙

片粟粉/太白粉   1湯匙

中筋麵粉         半湯匙

水               120ml

鹽               少許

醬料:

茄醬           1湯匙

味噌           半湯匙

生抽           半茶匙

糖             2茶匙

水             120ml

片粟粉/太白粉    10g

*我已經答過1267次,片粟粉即是太白粉晌日式超市有售,用法同生粉差不多但質感較黏身,用來醃肉或者打獻都可以

做法:

蠔仔用生粉摔洗,如果用韓國生蠔就摔一次便可以,沖洗後出一出水備用


唔使出水太耐的



菜切幼絲

木薯粉、片粟粉、麵粉、鹽、加水撈勻備用,最好靜置20分鐘



先做好個醬汁,醬汁材料撈勻就可以加熱,煮到微微杰身便可以放涼



我用既味噌有米粒所以有粒粒






平底鑊加油燒熱,再攪勻個粉漿後就倒入鑊中慢火煎,加入生蠔煎到成形




加入一隻雞蛋再加菜絲,喜歡的可以加少少蔥,再加另一隻雞蛋


蓋上鑊蓋煎2-3分鐘便完成,可以淋個醬汁上面就食得




先睹為快及生活雜粹粹
Pls Follow My IG
 https://www.instagram.com/taisiu9_aubrey/


  大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾