2018年6月9日 星期六

服侍

幫長者團契做呢個生日蛋糕無8年都有6年

每次都非常緊張,唔係怕失敗而係怕做得唔好唔夠好味
(雖說教友們很包容)

當初做mousse cake,後來發覺年長公公婆婆其實唔太鍾意食凍蛋糕

於是乎就轉焗蛋糕,又覺得焗蛋糕要新鮮先好食,每次長者團契生日會我都會早d起身去焗,焗10吋蛋糕幾熟手都有壓力

即使我搬遠咗都堅持做,獻上微小的服侍

#用我的恩賜獻上最好

#讓我謙卑作祢僕人



食譜:呢個做到6吋蛋糕,上圖10吋我將份量 X3去做

材料:
牛油           50g
砂糖 A          33g
蛋黃             2個
低筋麵粉     75g
泡打粉        1茶匙
鹽                少許


蛋白           2個
糖  B             30g

菠蘿     4片
牛油溶液 15g
杏甫果醬  2茶匙


做法: 焗爐預熱175度

牛油放室溫加入糖A打勻



分兩次加入蛋黃再打勻


分三次篩入低粉、泡打粉及鹽


輕手拌勻備用


蛋白加糖B打至企身


將蛋白加入麵糊中,再輕手拌勻


倒入蛋糕模中,放上菠蘿片(記得要留少少空位)


放入焗爐焗 30-40分鐘(視符火力而定),出爐後搽上杏甫牛油醬便完成


牛油加杏甫醬加熱直到牛油溶化便可以搽上蛋糕面

一定要做埋呢個step,但蛋糕好食好多



大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾