2018年6月27日 星期三

飲醉酒

人生最怕係豬手,望到那層皮都有毛管豎起感覺

坐月時我都係要走皮先勉強去食薑醋

但偏偏有個好鍾意豬手另一半所以久唔久我都會整豬手菜式

無錯!我唔食但唔可以剝削別人福利

我最怕係那些乜都話唔食,然後講到人家食好似好錯咁(仲以為自己好型)

你有你喜好我有我態度

本著你快樂 所以我快樂 宗旨,即使我唔食唔使表你會無得食

一直都好想整醉豬手比大少爺,今次的起心肝整仲加佢最愛話梅

佢當然食得開心,我唔食、呀包唔食得,兩母子睇住佢一個食都開心

用糟滷(又名香糟露)去整,其實兩三下手勢就done

你快樂 於是我快樂 玫瑰都開了 我還想怎麼呢


豬手一隻,我買超市斬好晒的

先用薑、蔥煮佢50分鐘


煮好後就浸冰水令佢冷卻

最後倒入糟滷


加5粒話梅或幾粒杞子


超市有售的,如果去老三陽買可以買到另一隻糟滷

味道隻隻差不多,用佢好夠味乜都唔使再加

用佢浸鮮蝦更好味



大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾