2018年6月21日 星期四

蛋黃哥

包包病假兩日,我都無乜心情去整其他嘢

兩日裡面就係默默咁守望住佢,真正望足兩日

連食都無乜點諗,我又唔想食外賣,晌我住果區d外賣無間好食

結果忍唔住昨日打開雪櫃打開雪櫃睇下有乜好煮

有牛肉片、雞蛋、烏冬、幾粒冬菇

咁好明顯係整個牛肉烏冬啦!咁不如整個壽喜燒烏冬丫

我本身都好鍾意食 sukiyaki雖然 d牛肉只係普通貨式但湯底無得輸

再加隻溫泉蛋,今次隻溫泉蛋用最容易方法去整,應該是零失敗的

不過…各位小朋友你要搵信得過嘅雞蛋先好整呀

老老實實當變了sukiyaki湯底後,個烏冬即時升值

最可惡係整完隻溫泉蛋倒落去時隻蛋變了蛋黃哥囉


sukiyaki湯底  2人份量

牛肉片或豬肉片    隨意

洋蔥     半個

冬菇或金菇   隨意

豆腐       隨意

大蔥       半條(可以用蔥白代替)

烏冬        2個

汁料:

醬油或生抽   2湯匙(用減鹽會好d)

味醂        2湯匙

清酒        1湯匙

糖          1.5湯匙 (sukiyaki係偏甜)

*先將醬汁撈勻先


做法:

將洋蔥、大蔥爆香



放入牛肉同炒至半熟,再倒入醬汁兜勻熄火




將牛肉撈起

加入冬菇、豆腐同水煮滾,再放烏冬

牛肉回鍋滾一滾就食得喇



溫泉蛋

用一個小鍋放入水,水份量一定要蓋過蛋面

將水滾起後熄火,加入室溫水,再放蛋蓋上蓋15分鐘便完成(唔使再開火,唔該)

水比例 10%,例如....

500ml滾水,室溫水50ml

400ml水,室溫水40ml

我個煲要放600ml水先能夠蓋過隻蛋,所以要加60ml室溫水,浸15分鐘就掂



記住要搵你信得過嘅雞蛋




11:59 21/6/2018大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾