2018年4月30日 星期一

是誰偷走了我的乳酪

話說我越來越多蔬菜菜式idea想整,但近日好想食吞拿魚螺絲粉沙律仲有小圓茄

加埋一隻用芝士做嘅碗就最好

隻芝士碗真係令到個通粉沙律人生充滿意義

亦將我"懶有營"推到高峰

好好地一個沙律就咁就變得邪邪地

但大家唔好忘記其實芝士好有益同營養,只不過食得多就會肥咁解之嘛

個通粉其實無乜好講:就係煮好個螺絲粉開罐吞拿魚、加小圓茄、洋蔥絲

加橄欖油、蒜蓉、鹽、胡椒去撈就可以


芝士碗

巴馬臣芝士     80g

無                無g

做法:

芝士碎放入信得過嘅平底鑊中,鋪平


用小火烘溶


烘到完全溶晒



開始微黃色

金黃色就要離火


一隻碗鋪上牛油紙,芝士開始涼仲軟身時就輕力成塊拎起放上碗面


再晌芝士面放一小張牛油紙,再吸多隻碗上面至定型(5分鐘咁上下)


是誰偷走了我的乳酪

我想影多幾張相都無機會,隻臭包行埋去搣走隻碗食



大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾