2018年4月11日 星期三

借火

薯仔洋蔥炒煙肉,大家可能覺得普通

但個煙肉係我自己煙燻,我醃一個肉兩日再煙燻

得出結論係:自己整唔會好鹹、煙燻味好香

最好去隔離屋借豉油或者去樓下借糖時順便晌人間屋整

但我覺得值得的,大少爺話好好食,但閒整定一舊用來炒椰菜或薯仔粒都可以

#呀乜太可唔可以借個火順便整煙肉

#呀乜生早晨_我想借豉油順便煮埋

#得咗



買一塊5花肉大約400g,可以連皮或唔連,如果連皮煎時會香脆

洗淨抹乾水加一湯匙鹽同一茶匙糖


搽勻後放入密實袋後放雪櫃,24小時後就倒血水

再密封放多一日


醃好後就切件


預備一隻不鏽鋼鑊,用不鏽鋼好處煙燻完只要洗下就不留痕

千其唔好用鑄鐵鍋、易潔鑊去做煙燻

鋪上錫紙,兩湯匙米、兩湯匙黑糖、一湯匙茶葉

用紅茶葉最好,開火至有煙


放上一個蒸架,放上豬肉


蓋上著燻5分鐘,要開大抽氣扇呀

我用Fissler呢隻不鏽鋼西式鑊就要漏少少位,否則好易開唔到蓋
 

可以每邊燻2-3分鐘


燻好但未熟


我會再煎香煙肉再加其他配料


今次加薯仔粒、洋蔥、蒜頭炒香就得喇











大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾