2017年2月14日 星期二

魚肚情未了

今次輪到雞扎,我係好變態會徹底去運用食材

所以呢個雞扎又出現,其實早兩年我整過一次但總覺得爭dd

今次我用雞湯去餵魚肚,當然雞湯唔係自己淆只係上次用淨有機雞湯

然後今次個味終於同街外一模一樣

而雞呢係鮮雞,我前晚煮煲仔飯買了隻鮮雞然後就留起幾件

大少爺好開心,因為佢又係好鍾意食雞扎既

不過晌FB,好多人話…食雞扎只食腐皮同棉花(魚肚),點解點解會咁揀食,哈


食譜:

雞件   5件(可參考之前棉花雞篇,有講點醃雞)

火腿扒   1塊切件

蟹柳   5件

冬菇   5隻

魚肚   2件

雞湯     2杯(我用有機雞湯)

腐皮   1塊(剪開5塊長型既)

做法:

魚肚先沖一沖水,再用雞湯加少少水去出水,煮5分鐘咁上下就可以,然後榨乾水備用



將腐皮沾水令佢軟身,先放魚肚、再放上其他材料卷起


卷埋蒸20分鐘便可以,可以用魚肚出水時既雞湯加生粉水做個獻汁淋上去




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾