2015年7月6日 星期一

sakura


是咁的,我上星期開始病了,無啦啦得來大感冒

而家都仍未好

不過…手還是痕的

事緣我晌東京時,晌池袋ISP既 supermarket見到有櫻花蝦賣

260 yen 1大袋,我呢d當然即時買3袋

一袋自己、兩袋送比朋友

價錢平之餘仲好夠鮮香

我買完回來轉去密實袋放雪櫃,用來炒飯、凍豆腐、甚至煎飯也好味

今次我整了櫻花蝦大蔥煎餅

唔用大蔥用普通蔥都可以呢


呢度一袋260yen抵到震,隔住個袋都覺得香


2湯匙櫻花蝦先用白鑊烘香 

1小個份量,大家如果想煎多幾個就自行加大份量

切片大蔥,呢度1/4條

加  1隻蛋、1湯匙麵粉、1茶匙生粉/粟粉/太白粉、鹽少許、胡椒粉及麻油撈勻


煎完一邊再煎另一邊就done呢




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾