2015年7月2日 星期四

Day 2@ Tokyo(涉谷、原宿、麻布十番)

Day 2一早起身打算去惠比壽食拉麵

同埋因為同涉谷近,咁去行個圈都好,點知…乜都未開

咁是是但但食個拉麵先走,個拉麵唔太值得推介

所以一切從涉谷開始

以往我會從原宿行落涉谷,但今次行程好趕,所以一站搭一站咁走



去到涉谷因為想去洗手間入了一間百貨公司

但我忘記了自己入了邊間,但見到一間食Crepes既餐廳

就入去食個crepes 


我要的焦糖味,好好好好食


車人要的栗子味

就係咁…無啦啦就食了份甜品了


去我目的地,Ape

大少爺夏天常著既品牌,價錢比香港平一半

香港一件 $800,呢度$400

入到去要排隊,排了大半個鐘

我呢類唔等得既人,為了大少爺就排了大半個鐘了


雖然要排隊好討厭,但sales既態度好好

佢地要人排隊就係為了一對一咁去招呼你

APE在東京有兩間分店,一間晌表參道,一間涉谷

涉谷晌Parco百貨公司隔離,咁樣講…你就會好容易搵呢


任務完成後週圍行…近日興起蛋黃哥……





行了一段時間搭一個站落原宿既竹下通

呢度十年如一日都係似女人街

無乜期望,結果買了兩條裙,都係d一件過方便湊仔去街著


今次去日本有樣唔同,發現多了日本製既商品

大家都知…早幾年晌日本要買中國貨

今次日本貨唔難搵喎

我買了6對襪做手信,1000yen有3對,款式靚同重點:日本製

地點:竹下通,大家唔好心急,行下行下到中段就會見到

掛晒出門口的 


之後搭車去麻布十番

搭JR到代代木站或新宿,再轉都營地下鐵去麻布十番

呢度都幾多食店,其中都有特式的




一出地鐵就有一間專賣鹽既,裡面好多鹽啊



跟住週圍行,呢間係好出名食鯛魚燒

我好開心行入去打算買

點知…佢要我等20-30分鐘

我…當…然…算…吧…啦!哼

其實因為我20-30分鐘後會食晚餐,所以無返轉頭啊


與你約錯終點  命運都改編....................

吃不到的鯛魚燒是酸的


再繼續行,見到呢檔賣串燒賣串燒

佢得雞肉同豬潤賣


乜事呢兩串野咁好食,串豬潤好大驚喜啊


食友  Chris 幫忙訂位的壽司店

大少爺唔食剌身食物,每次去東京都只會去美登利

我要生既壽司set,佢要全熟的set

今次可以食 Omakase由師父去決定比乜你食

呢間壽司店被評為東京最出色既壽司店

地址:東京都港区麻布十番3丁目3番地2

晚餐價錢 :10000 yen,飲品另計

價錢佢唔貴,因為每一道都令你覺得值得


店子小小,但招呼同親切度滿分



師父會用唔同食材去配搭

呢個吞拿魚配上蒜片及生蔥,鮮味中帶點香辛



我喜歡食燒蜆,呢個好鮮甜,熟度剛好


唔逐一介紹,看圖都睇到新鮮











 呢個八爪魚配上有檸檬味既鹽,好味



加上紫蘇葉好香



呢個素卷用青瓜、紫蘇葉去做,簡單得來清一清口腔


食到咁上下,師父會問你飽唔飽,唔飽佢會繼續整比你食

如果飽佢會送上生果,呢個西瓜又起沙又甜

呢餐大滿足~每件壽司都似師父用心做,好食


跟住沿路去返搭地鐵,鯛魚燒收了鋪

搭去新宿轉車返池袋

都營地鐵一出係新宿南口Lumine,好比唔比,比我見到林屋茶園

於是…又食甜品!!!

真係無得頂既一日啊


好好味













大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾