2015年7月6日 星期一

Day 4@Tokyo 回歸了~~~~~~

回歸了,從前會好不捨地走

今次卻想快d回到家看包包同大少爺

我習慣搭4-5點機回程,好怕夜番,然後又要unpack行李、執好野又半夜

所以呢個鐘數最好

今次晌羽田機場,國泰機既時間真係好好,8am機,回程又有4:55pm機

去程原本可以好方便搭shuttle bus去酒店,當日又落雨

點知有個應該係商人既男人,寄35箱紙皮箱,佢唔係用DHL

係自己連人帶箱去,咁先出佢35個紙皮箱,令到等行李等成個鐘咁滯

miss了 shuttle bus,去到池袋仲要落雨,行去酒店又遠

我覺得那位男士好無公德心囉囉囉,如果唔係要出35個紙皮箱

我就唔會要等咁耐

去程拎行李有阻滯,回程就比個國內旅行團既男人拎左我個行李

呢個更不知所謂,佢拎完發現唔係自己既唔會搬番上行李帶,仲諗住推走

好彩我眼利,否則個行李就係咁die,激死人

你拎我著過既衫褲唔緊要,你拎走我晌日本買回來既野我就想諗起都嬲





一起身落樓下食烏冬,呢間既烏冬香港都有開,但感覺完全兩回事

今次個炸雜菜賣晒,佢大大個又好好食

佢唔理你食唔食得晒,總之份量就如此大個

我今次揀明太子加蛋撈烏冬,好好食呢


去 3 coins最後沖剌,我已經去左好幾間,最後仍要買

粉紅色個薄布好好用,用來發酵麵包好好的


仍然週圍睇蛋黃哥



去番超市買有紅豆既厥餅


大少爺喜歡童星點心麵,我見到呢包600yen有8種口味

開心屎佢呢


跟住12點幾就搭shuttle bus出機場

晌機場肉買手信最好,真係多唔同種類

、呢個北海道薯條好食


紅豆味 Kit kat又係must buy item

就係咁…就完成今次東京之旅

下個trip將會係一家三口九洲之行,希望成行吧


今次旅行全靠租咗呢個pocket wifi我先無時無刻見到包包
好穏定而且耗電量小,唔怕用用下無電
價錢亦合理呢,有需要看看吧






大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾