2015年7月21日 星期二

生了...叉燒


早幾日有朋友在FB share叉燒

我就留言,其實如果真係可以生舊叉燒出來又幾盞

首先…如果我在產房生叉燒,咁生完後我會問醫生:醫生,半肥瘦?定瘦叉?

然後又會問:d色上唔上呀?有無燶邊呀?

呢d問題真係生舊叉燒先會問

又或者自己生舊叉燒出來,到底食唔食?虎毒不吃兒,無奶油自己食

咁又無奶油請人食,如果你上人屋企吃飯,我同你講:我生左舊叉燒呀,你食多塊啦

朋友又會食嗎?

既然生舊叉燒出來又唔會食,咁做乜要生舊叉燒呢?

好!正題…

早幾星期我又整叉燒,今次磨豉醬比例增多,海鮮醬減小

出來效果同味道反而係咁多次我最喜歡的,有些食譜真係每次都可以有更好的


梅頭肉一件

醬料:
 乾蔥      6粒切片
 薑汁      1/4湯匙
 酒         半湯匙
 磨豉醬  2湯匙
 海鮮醬  1湯匙
 生抽      1湯匙
  老抽  2茶匙
 糖         1湯匙
 鹽         1/4茶匙
另外…預備
 麥芽糖  適量

所有醬料撈勻,醃梅頭肉一晚
200度焗爐焗至熟(約20分鐘),再搽上麥芽糖,再焗至靚仔

買梅頭最好買條型,今次用架盛起焗,焗得夠爽身


否則燒起成個波咁




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

4 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾