2015年3月9日 星期一

特總部隊................鍋


星期六又一班朋友上來食飯

照顧一班大胃子民,係要用特別方式

我除了整幾味小食之外,總整部隊鍋

其實部隊鍋都係一堆打邊爐之物,以我呢種天生任性既人來講

我一定放我最喜歡配料

大少爺當晚食得好開心,因為有公仔麵佢食

而個鍋又易整,同埋唔知點解又人人開心咁

加了豬契媽男友送既自家泡菜,辣味提升至最高水平

呢個鍋真係…遇著一班個胃如洪水猛獸既朋友到訪,最適合用來做貢品


我用
金菇、同呀菇

韓國年糕

餃子

粟米腸

墨魚丸

火鍋牛肉

泡菜送來的泡菜

砌好個鍋,我今次用Fissler個西式鍋,佢夠闊又唔太高身,可以放好多材料,而且溫度可以keep得好

再加2湯匙(或2大 pat)韓式辣醬,加水煮滾就可以

最後面頭放上韓國公仔麵同芝士,共惹一爐咁就得喇

大家招呼大胃子民既時候,不妨考慮整呢個龍咁威既部隊鍋吧吧吧吧9吧




Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
 新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品,仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾