2015年3月6日 星期五

小米


話說包包自從開始食飯後,我就加小米比佢食

小米健脾、同埋有安睡既功效

咁又真係感覺包包睡得好,而且白米其實無太多營養

而糙米又未太適合比BB食,加小米多一種營養都係好事

只要用半碗小米浸水一個小時,再蒸30分鐘

整定一小盒,每次煮白飯時就加1湯匙落去,撈埋比包包食

我晌FB share發現原來唔太多人知小米好處,其實上本書我寫過

當時我坐月都有食

產後食小米可以去水腫、健脾、平日食小米因為健脾關係,皮膚都會好的

不過…無論我坐月時或平時總會煮得太杰

今次放多d水,加雪耳紅棗去煮,味道清甜

糖可以加黑糖,因為如果我加黑糖先影相,影相無咁清楚

所以影完先加

做法好簡單:

小米     小半碗

水           1000ml

雪耳        1朵浸軟

紅棗          8粒

黑糖        隨意

小米浸半個鐘至一個鐘,煲滾水,加小米,雪耳用小火去煲,紅棗浸軟放埋入去

咁久唔久要攪下佢,大約45-1小時食得

不過唔好攪太多,攪得多小米會吸水份,就會幾得杰架喇



Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
 新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品,仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾