2015年3月30日 星期一

豬朋牛友


過去星期六,我家又開party

Mini之前生日我幫佢準備了一個 party比佢

因為我覺得出街食已經諗唔到再食乜好了

咁當然要叫其他朋友啦!

當晚大部份都係牛友,愛吃牛的朋友,咁我當然預備了大牛扒,同各樣食物

不過其中一位好友Fei E唔食牛

我唔想得佢一個唔係牛友而被孤立,於是就諗個豬比佢

又剛見到我前經理人整左個蜜糖芥末籽豬扒,於是靈機一觸就買條豬柳整

出來一致讚好,加上我用長豬柳,佢肉質較為軟身,同埋動人的芥末籽,又有令人心甜蜜糖

一切都在我掌握之內一擊即中,哼



好易整:

豬柳     一條

海鹽    適量 (足夠抹勻豬柳便可以)

芥末籽醬   1湯匙

蜜糖適量

首先,將鹽搽勻豬柳、再搽勻條豬柳用保鮮紙包實醃過夜


第二日就先煎表面,煎至上色就可以

跟住搽上蜜糖,再用焗爐180度焗10-20分鐘

期間可以補多次蜜糖,放涼後切件


Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
 新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品,仲會講祕密


1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾