2013年9月4日 星期三

角度,食譜:無花果黑糖muffins

每個人都有靚既角度同唔太靚既角度
咁你用乜角度去睇身邊的他/她?
我用感恩既角度去睇大少爺,所以佢一切都美好的(除了激到我嘔血時)

今期專欄:角度
今期食譜:無花果黑糖muffins

Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密


4 則留言:

  1. 你認唔認得我啊?我都開咗過來尼面!但我未係好識用呢!

    回覆刪除
  2. 大少奶, this is anna... but i have to learn how to move my yahoo blog to this site first...

    回覆刪除
  3. 好多問題未解決!煩惱!

    回覆刪除
  4. 還未識用這個blog, 所以還沒有搬過來。

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾